Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 19:09Här blir det halvsovande slöande i soffan hela kvällen. Jag är urtrött. Sov på hotell i natt (dvs sov dåligt eftersom jag vaknade av en massa ovanliga ljud hela tiden) och har åkt tåg och buss hur många timmar som helst idag. Och därtill blev det en del
Här blir det halvsovande slöande i soffan hela kvällen. Jag är urtrött. Sov på hotell i natt (dvs sov dåligt eftersom jag vaknade av en massa ovanliga ljud hela tiden) och har åkt tåg och buss hur många timmar som helst idag. Och därtill blev det en del
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 19:36Har man inget att göra är Landet (Telefonplan) ett bra ställe att hänga på 🙂
Har man inget att göra är Landet (Telefonplan) ett bra ställe att hänga på 🙂
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 19:38Landet? Vad är det för ställe? Hehe, jag bor i Västertorp. Två stationer bort ju...
Landet? Vad är det för ställe? Hehe, jag bor i Västertorp. Två stationer bort ju...
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 19:42Stockholms bästa ställe om man bara vill gå ut och ta ett glas vin. De har ju visserlig d mat också. Enda stället jag har vågat gå till ensam.
Stockholms bästa ställe om man bara vill gå ut och ta ett glas vin. De har ju visserlig d mat också. Enda stället jag har vågat gå till ensam.
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 19:49....tänkte i vilket fall som helst att prata bort en timme eller två där ikväll.
....tänkte i vilket fall som helst att prata bort en timme eller två där ikväll.
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 19:53Jaha du ja... 🙂 låter trevligt. Ha det så bra där då 😉
Jaha du ja... 🙂 låter trevligt. Ha det så bra där då 😉
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 20:12Sitter timme ut och timme in och skriver på en essä om kvalitetsutveckling. Jag VET att jag har valt det själv, men eftersom min tänkta deadline (onsdag) blev förskjuten på grund av att läraren inte kom med feedback på våra första arbeten (som detta andra
Sitter timme ut och timme in och skriver på en essä om kvalitetsutveckling. Jag VET att jag har valt det själv, men eftersom min tänkta deadline (onsdag) blev förskjuten på grund av att läraren inte kom med feedback på våra första arbeten (som detta andra
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 20:14Härligt Jessie! Gött att du blev klar med den! 🙂 (t+)
Härligt Jessie! Gött att du blev klar med den! 🙂 (t+)
Quote from Åsa Tysklind on 18 September 2009, 20:14köp nåt tt det är du värd när du klarat en sådan sak.
(t+)
köp nåt tt det är du värd när du klarat en sådan sak.
(t+)
Quote from Rasmus Olsson on 18 September 2009, 20:27Mutter... det är skillnad på knappen Apply och Remove. Den senare avinstallerar iTunes Streaming Server. Inte alls vad jag ville.
Mutter... det är skillnad på knappen Apply och Remove. Den senare avinstallerar iTunes Streaming Server. Inte alls vad jag ville.