Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 20:29hihi, aj då...
hihi, aj då...
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 20:41Nyklippt å ligger i soffan å kollar Morden i Midsomer, lätt illamående av lösdiset, ska strax gå över till glass, chokladglass... "Djurgårds glace" Belgisk choklad... nya passionen i mitt liv ;), i brist på andra passioner... (#)
Nyklippt å ligger i soffan å kollar Morden i Midsomer, lätt illamående av lösdiset, ska strax gå över till glass, chokladglass... "Djurgårds glace" Belgisk choklad... nya passionen i mitt liv ;), i brist på andra passioner... (#)
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 22:40Förstöra ordet glass med att para det med choklad.. *muttramorrablärgh*
Förstöra ordet glass med att para det med choklad.. *muttramorrablärgh*
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 22:43"Glassladda" kanske inte hade varit en dum uppladdning inför morndagens multipass...
Men får nog bli brownies med blåbärssylt istälet. Glassen åt jag ju upp till "lunch"... (H)
"Glassladda" kanske inte hade varit en dum uppladdning inför morndagens multipass...
Men får nog bli brownies med blåbärssylt istälet. Glassen åt jag ju upp till "lunch"... (H)
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 22:43Surt Bruse... Får du nån ordning på det?
Surt Bruse... Får du nån ordning på det?
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 22:46Min äppelpaj är slut... heeeelt slut. Det är följdaktligen mycket, mycket synd om mig.
Min äppelpaj är slut... heeeelt slut. Det är följdaktligen mycket, mycket synd om mig.
Quote from Rasmus Olsson on 18 September 2009, 22:56Jorå, fick köra på hela firmwaren... 60 MB; alltså installera om hela NAS:en. Käkade upp en penna under tiden, i rädslan för att alla filer skulle försvinna. Men iTunes servern kukade ur flera gånger, fick reseta den helt. Men nu verkar den lira. Ligger b
Jorå, fick köra på hela firmwaren... 60 MB; alltså installera om hela NAS:en. Käkade upp en penna under tiden, i rädslan för att alla filer skulle försvinna. Men iTunes servern kukade ur flera gånger, fick reseta den helt. Men nu verkar den lira. Ligger b
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 23:02Chokladochglasstvåbrasakeriett :-)kaninteblibättre!!!
Förresten har snöat in på tvn helt ikväll, gillar verkligen SAABs nya reklam... (H) hm torftigt liv kanske men bara jag slipper Anna Anka (släkting på mycket mycket långt håll med Kalle Anka kanske, m
Chokladochglasstvåbrasakeriett :-)kaninteblibättre!!!
Förresten har snöat in på tvn helt ikväll, gillar verkligen SAABs nya reklam... (H) hm torftigt liv kanske men bara jag slipper Anna Anka (släkting på mycket mycket långt håll med Kalle Anka kanske, m
Quote from Rasmus Olsson on 18 September 2009, 23:21Arne Anka är väl ganska nära att vara en psykopat.
Vilket liv, choklad och tävä!
Arne Anka är väl ganska nära att vara en psykopat.
Vilket liv, choklad och tävä!
Quote from Funbeat user on 18 September 2009, 23:37Dirty Dancing nostalgi (hm, säger kanske nåt om hur gammal jag är...). Nu vill jag dansa. Och hångla. Bäst jag går och lägger mig. Fast sanningen att säga minns jag egentligen Swayze ännu mer från Nord och Syd, och jag minns att jag tyckte att han Nordst
Dirty Dancing nostalgi (hm, säger kanske nåt om hur gammal jag är...). Nu vill jag dansa. Och hångla. Bäst jag går och lägger mig. Fast sanningen att säga minns jag egentligen Swayze ännu mer från Nord och Syd, och jag minns att jag tyckte att han Nordst