Quote from Funbeat user on 19 September 2009, 08:21Så pass Anders? Jag trycker de brukar kunna röja på rätt duktigt på disputationsfester annars... 🙂
Ha det skoj på gymet! Själv drar jag till klätterhallen nu... 😀
Så pass Anders? Jag trycker de brukar kunna röja på rätt duktigt på disputationsfester annars... 🙂
Ha det skoj på gymet! Själv drar jag till klätterhallen nu... 😀
Quote from Funbeat user on 19 September 2009, 09:28Hade en riktigt trevlig kväll med några kompisar. d mat, glass, rom, musik och lite dans. Undrar om de kommer att sända även Dirty Dancing II? Ett riktigt "mästerverk" som trots mitt intresse i kuba och dans var en av de sämsta filmer jag sett på senare t
Hade en riktigt trevlig kväll med några kompisar. d mat, glass, rom, musik och lite dans. Undrar om de kommer att sända även Dirty Dancing II? Ett riktigt "mästerverk" som trots mitt intresse i kuba och dans var en av de sämsta filmer jag sett på senare t
Quote from Richard Comnell on 19 September 2009, 12:41Fick träffa en viss flickas två katter och kom hem vid 8 snåret i morse......
Fick träffa en viss flickas två katter och kom hem vid 8 snåret i morse......
Quote from Funbeat user on 19 September 2009, 12:54Oscar: Show off...
Oscar: Show off...
Quote from Funbeat user on 19 September 2009, 15:32Du Oscar.. du vet att det kommer att leda till att du måste lämna vårt forum va? (H)
Du Oscar.. du vet att det kommer att leda till att du måste lämna vårt forum va? (H)
Quote from Funbeat user on 19 September 2009, 17:17haha, tror Oscar är smått nöjd. Grattis! 🙂
haha, tror Oscar är smått nöjd. Grattis! 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 19 September 2009, 18:56Klart att Oscar är nöjd. Det fattar jag.
Själv fick jag gå upp vid sexsnåret och masa mej iväg till jobbet. Jag är ledig imorn. Det är lite som fredag för mej med andra ord. Det är därför jag skriver i den här tråden.
Klart att Oscar är nöjd. Det fattar jag.
Själv fick jag gå upp vid sexsnåret och masa mej iväg till jobbet. Jag är ledig imorn. Det är lite som fredag för mej med andra ord. Det är därför jag skriver i den här tråden.
Quote from Richard Comnell on 20 September 2009, 13:46Kommer inte lämna er heller..... Kan jag ju inte göra. Ni är för a. Dessutom så är jag fortfarande singel. Den deal vi har tillsammans hon och jag innefattar just nu inget förhålllande. Men vi är da vänner.
Kommer inte lämna er heller..... Kan jag ju inte göra. Ni är för a. Dessutom så är jag fortfarande singel. Den deal vi har tillsammans hon och jag innefattar just nu inget förhålllande. Men vi är da vänner.
Quote from Funbeat user on 25 September 2009, 17:25Fredagkväll och jag tänker gå på dejt och teaterföreställning. 🙂
Fredagkväll och jag tänker gå på dejt och teaterföreställning. 🙂
Quote from Funbeat user on 25 September 2009, 17:32Najs Daniel! 🙂
Själv avnjuter jag ett glas Killawara... Det blir nog säkert ett till lite senare... Jag ska dessutom pröva ett av mattipsen i singel-mat-tråden lite senare... 🙂
Najs Daniel! 🙂
Själv avnjuter jag ett glas Killawara... Det blir nog säkert ett till lite senare... Jag ska dessutom pröva ett av mattipsen i singel-mat-tråden lite senare... 🙂