Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Ta en löprunda och njuta av en bok i soffan. Och kanske bara slösurfa lite...

Grattis Daniel 😀 själv kommer jag sitta helt avdankad i soffan ikväll. Är SLUT efter min första arbetsvecka kan jag meddela. Denna dag spenderades t ex med att kånka runt på en 10 kg tung kille som grät, diskat efter alla på avdelningen och jag hann inte

Sofie, ta ett glas vin också så känns det bättre... 😉

Jo det skulle jag kanske göra Mats. Och ett hett bad, gud va skönt... Låta alla problem rinna ut med vattnet sen. Fast det är ju det, att jag känner mig lite ensam. Skulle vara så skönt att vila på nån snyggings arm. Jag skulle nog somna på en halv sekund

Sjukt rastlös! Sticker på ett spontant biobesök och ser "det enda rationella" för att få tiden att gå. Puss puss!

Hoppas på en recension sen Jenny! 🙂 Hävv fann! (t+)

Har varit på en liten shoppingrunda efter jobbet. Efter en trög start så blev jag i rask takt ägare till en lång svart mysig kofta, ett par svarta stövlar och en svart t-shirt med lila tryck. Även en söt liten grön uggla i trä fick följa med hem..

Nu bl

Avklarat min första arbetsintervju, så nu hoooooppas jag på ett positivt besked på måndag eller tisdag. Hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas

Tar det lungt i soffan med en pizza och ett glas vin.. Ska ta en wisky också
Men det är inte lika kul att göra det ensam

Tog en dusch, har städat, lagat d mat och nu känns det MYCKET bättre! 😀

Och LYCKA till med jobbeskedet på måndag förresten Thomas (t+)