Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag sitter och bölar till Idol är man patetisk då?

Inte alls! Men jag undrar _varför_ du bölar?

För jag blir glad för alla som är så sjukt duktiga och stannar kvar, och jag bölar för de som är så sjukt duktiga för de som blir ledsna när de får åka hem... JAg älskar musik därför tror jag det är ännu mer känsligt för mig...

Jag förstår dig Emelie. (Trots att jag är alldeles för hård för att böla själv... ;))

Okej, du har ett stort hjärta med andra ord 🙂

Jadu, Mats! Filmen var helt ok. Kände igen varenda minsta lilla känslonyans - på tt och ont... Just nu känner jag mig lite tacksam för att jag inte är kär så jag får avnjuta min kväll i lugn och ro med klara tankar. Nu kan jag t.o.m. koncentrera mig på at

Jenny: Jag har känt mig skeptisk till den rullen... Är det fortfarande, men ändå lite nyfiken... 🙂

Just ja! Thomas: Håller tummarna! Det brukar kännas skapligt nervöst medan man går och väntar. Tycker jag. 🙂

Edit igen: Lycka till Emelie! 😀

LYCKA TILL Emelie! (V) det kommer gå skitbra! (H)

Tack allihop, det kanske blir en gynekolog av mig trots allt, haha. Nej jag skojja bara, jag blev faktiskt intervjuad till ett jobb som teknisk konsult. Vilken jackpot det vore om det gick igenom. Men man ska väl inte hoppas för mkt

Fredag igen..
Ikväll blir det fest, kommer att träffa en massa folk som jag inte sett på väldigt länge. Ska bli riktigt kul. Med tanke på hur veckan har varit hittills så kan det bara bli bättre.