Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 15:47Jag ska åka ner till Skåne och dricka bärs-bärs-bärs med släkt & vänner. 😀
Jag ska åka ner till Skåne och dricka bärs-bärs-bärs med släkt & vänner. 😀
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 17:28Skåne är en bra plats att dricka öl på. Det brukar resultera i roliga kvällar, så have fun!
Skåne är en bra plats att dricka öl på. Det brukar resultera i roliga kvällar, så have fun!
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 17:32Det funkar lika bra i göteborg!Helst Belgiskt öl ,fast det mesta funkar(t+)
Det funkar lika bra i göteborg!Helst Belgiskt öl ,fast det mesta funkar(t+)
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 17:48Glömde!trevlig resa Jenny:-)
Glömde!trevlig resa Jenny:-)
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 18:27Jag har ÄNTLIGEN lyckats komma ihåg att köpa D GLASS! Det blir glassorgie i soffan efter att jag pluggat några timmar till. Visst låter det fantastiskt kul? (H)
Jag har ÄNTLIGEN lyckats komma ihåg att köpa D GLASS! Det blir glassorgie i soffan efter att jag pluggat några timmar till. Visst låter det fantastiskt kul? (H)
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 18:28Det lät inte så dumt Jessie... Själv ska jag ta mig ett glas rött eller två och öppna ekonomiboken för första gången på alldeles för länge... (#)
Det lät inte så dumt Jessie... Själv ska jag ta mig ett glas rött eller två och öppna ekonomiboken för första gången på alldeles för länge... (#)
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 18:30DAMN! Jag visste väl att det var nåt jag hade glömt. Alkohol....
När jag för en gångs skulle ville ha lite, då fattas det såklart. Typiskt.Heeeej Mats. Me have icecream - you bring wine? 😉
DAMN! Jag visste väl att det var nåt jag hade glömt. Alkohol....
När jag för en gångs skulle ville ha lite, då fattas det såklart. Typiskt.
Heeeej Mats. Me have icecream - you bring wine? 😉
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 18:32Jessie: Abesolut! Möts vi halvvägs mellan plattlandet och skogen? Vi kanske kan projektleda varndras liv lite grann också... 😀
Jessie: Abesolut! Möts vi halvvägs mellan plattlandet och skogen? Vi kanske kan projektleda varndras liv lite grann också... 😀
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 18:33Alltså.. halvvägs mellan plattlandet och skogen har jag faktiskt mött en skauning för en dejt en gång. Då hamnar man i Linköping. Är det kul?
Alltså.. halvvägs mellan plattlandet och skogen har jag faktiskt mött en skauning för en dejt en gång. Då hamnar man i Linköping. Är det kul?
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 18:36Linköping är ok... 🙂
Linköping är ok... 🙂