Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jessie: Bara lite... 😉

Sofie: Det lööööser sig! 😀 Den största frågan är väl om du har fixat en uppkoppling ännu? Du kommer ju bli galen utan funbeat! 😀

Edit: Just ja! Lycka till imorn grabbar! (t+)

Mats: Jo, får usb-grejen på tisdag. DÅ kommer jag ha uppkoppling! Och i helgen har jag ändå inte tid med datorn, så det är lika bra att jag får vänta till tisdag 😉 och resten, som sagt, lööööööser sig 😀

Du Thomas, du vet om att det finns en regel va, att om man bor tillräckligt nära en stackars funbeatkamrat som suktar efter äppelpaj, då måste man komma förbi med lite och bjuda om man ändå fixat ihop en.... *ler änglalikt*

Bakar bullar i mängder *mums*

Näeh vad ni är elaka allihopa. Nu åker jag snart hem till min mamma och svullar fikabröd tills det sprutar ur örona på mig. Jag har ju inte tiiiid att baka. *muttra*

Men Jessie, du har ju fin-glass ju!

Åååååh! TACK! Mats för att du påminde mig! (L)
Nu ska jag bara producera ett till flowchart till min rapport om processledning för att förtjäna den... nåja, det går nog ganska fort. 😉

Jag borde också vara så duktig att jag satt och pluggade ikväll men jag vill inte plugga mer idag... Nej de vill jag inte!
Ska snart ge mig iväg till affären och sen hem och förbereda lite tacos... En tjejkompis från Mora kommer och hälsar ihelgen 😀 Ska

Ät er orörliga och stinna, själv så ska kroppen ut på ett löppass!!!

(H:)

Jessie, tyvärr ska jag bara laga en gigantisk långpanna, så det räcker nog bara åt mig själv *Mohahahaha*. Men nästa gång kanske 😉