Quote from Funbeat user on 3 October 2009, 09:43Håkan. Jag började titta på surfprogrammet (eftersom det kom direkt efter mitt älskade HAJprogram!) men tröttnade på 10 minuter och bytte kanal. (H)
Thomas: Du är en ondskefull människa som borde ha hoppat i bilen direkt och kommit hit med nån femtedel e
Håkan. Jag började titta på surfprogrammet (eftersom det kom direkt efter mitt älskade HAJprogram!) men tröttnade på 10 minuter och bytte kanal. (H)
Thomas: Du är en ondskefull människa som borde ha hoppat i bilen direkt och kommit hit med nån femtedel e
Quote from Funbeat user on 3 October 2009, 14:10Vadå? Det var ju jättesynd om mig. Jag var ju i matkoma. Hade överskattat min förmåga att äta äppelkaka med en faktor 10 så jag trodde jag kunde få i mig allt... Man lär sig av sina misstag, så nästa gång kan jag skicka 1/5 till dig på posten ;). Annars k
Vadå? Det var ju jättesynd om mig. Jag var ju i matkoma. Hade överskattat min förmåga att äta äppelkaka med en faktor 10 så jag trodde jag kunde få i mig allt... Man lär sig av sina misstag, så nästa gång kan jag skicka 1/5 till dig på posten ;). Annars k
Quote from Funbeat user on 3 October 2009, 19:02Thomas, Thomas, Thomas. Du har ju inte förstått nånting?!? Bara för att jag KAN betyder ju inte det att jag VILL (eller har tid, rapport OCH tentavecka som det är...), eller hur? (H)
Thomas, Thomas, Thomas. Du har ju inte förstått nånting?!? Bara för att jag KAN betyder ju inte det att jag VILL (eller har tid, rapport OCH tentavecka som det är...), eller hur? (H)
Quote from Funbeat user on 3 October 2009, 19:56Om du har tentavecka så är det ju nästan ett måste att baka äppelkaka! Hur tror du jag fick så bra betyg? 😀
Om du har tentavecka så är det ju nästan ett måste att baka äppelkaka! Hur tror du jag fick så bra betyg? 😀
Quote from Funbeat user on 3 October 2009, 20:47Jag kan MÖJLIGEN acceptera att det är lämpligt att ÄTA äppelkaka när man har tentavecka. Men inte att behöva ställa sig och baka den själv.
Jag kan MÖJLIGEN acceptera att det är lämpligt att ÄTA äppelkaka när man har tentavecka. Men inte att behöva ställa sig och baka den själv.
Quote from Funbeat user on 3 October 2009, 20:48Hmm... Undrar om det här kommer reta Jessie... Just nu bakas det en linnsockerkaka i min ugn! 😀
Hmm... Undrar om det här kommer reta Jessie... Just nu bakas det en linnsockerkaka i min ugn! 😀
Quote from Funbeat user on 3 October 2009, 20:52Jag kan inte ens nästan räkna ut hur en sån smakar så... jag blev mest konfunderad.
Jag kan inte ens nästan räkna ut hur en sån smakar så... jag blev mest konfunderad.
Quote from Funbeat user on 3 October 2009, 21:20Den smakar sockerkaka med en lite nordisk twist... 😉
Den smakar sockerkaka med en lite nordisk twist... 😉
Quote from Funbeat user on 3 October 2009, 22:30Jessie,
det där med sjörövarsnacket var nog mest ett sätt att hinta om att man kan hitta filmen på PirateBay fast utan att nämna ordet PirateBay för då kommer FRA springandes ... fast om du dregglar på kudden när du drömmer om Deppan så är det väl mest en
Jessie,
det där med sjörövarsnacket var nog mest ett sätt att hinta om att man kan hitta filmen på PirateBay fast utan att nämna ordet PirateBay för då kommer FRA springandes ... fast om du dregglar på kudden när du drömmer om Deppan så är det väl mest en
Quote from Funbeat user on 3 October 2009, 22:38Håkan, käre vän. Självklart begrep jag vad ni menade, men jag blev lite... distraherad av mina egna pirattankar. Skit händer tydligen. 😉
Håkan, käre vän. Självklart begrep jag vad ni menade, men jag blev lite... distraherad av mina egna pirattankar. Skit händer tydligen. 😉