Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 17:54Jenny behöver du hjälp med städningen ?jag kommer.:D
Jenny behöver du hjälp med städningen ?jag kommer.:D
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 18:24Vill inte Jenny ha dig Thomas så får du gärna komma hit & diska för jag e inte alls sugen på det. :@
Vill inte Jenny ha dig Thomas så får du gärna komma hit & diska för jag e inte alls sugen på det. :@
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 18:28Jag kommer på stört!Var bor du ,jag har lite dålig orienteringsförmåga ,var i Stockholm med sallad igår ,fick ta taxi hem+sönderslitna löparskor+skavsår
så du får allt ge mig en bättre beskrivning än jag fick i går!(#)
Jag kommer på stört!Var bor du ,jag har lite dålig orienteringsförmåga ,var i Stockholm med sallad igår ,fick ta taxi hem+sönderslitna löparskor+skavsår
så du får allt ge mig en bättre beskrivning än jag fick i går!(#)
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 18:51I de centralare delarna av Sundets pärla!(L)
I de centralare delarna av Sundets pärla!(L)
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 19:22Fredagkväll... Hmm... Övar in den del av BodyBalance R46 som jag ska presentera imorn, till de smäktande tonerna av Annie Lennox "Why" och dricker lite Killawarra... (H) (Höftlåten för att vara exakt...)
Fredagkväll... Hmm... Övar in den del av BodyBalance R46 som jag ska presentera imorn, till de smäktande tonerna av Annie Lennox "Why" och dricker lite Killawarra... (H) (Höftlåten för att vara exakt...)
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 20:10Mmm...fredagskväll!
Jag ska gå ut och ta EN lam stor öl med en polare nu av sociala skäl.
Imorn är det KM på cykel så då tänkte jag vara i form efter vilodag idag.
Mmm...fredagskväll!
Jag ska gå ut och ta EN lam stor öl med en polare nu av sociala skäl.
Imorn är det KM på cykel så då tänkte jag vara i form efter vilodag idag.
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 20:13Inte tittar jag på idol i alla fall!!:D
Inte tittar jag på idol i alla fall!!:D
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 20:27Väntar fortfarande på lite människor...
Väntar fortfarande på lite människor...
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 20:29Har hämtat en IKEA-kasse fylld med mina saker hos exet (jag fyllde den själv i alla fall)... Nu har jag plockat upp allt och gjort det ännu mysigare här 🙂 nu lyssnar jag på musik, kokar pasta, sitter i soffan och funderar vad jag mer ska hitta på ikväll
Har hämtat en IKEA-kasse fylld med mina saker hos exet (jag fyllde den själv i alla fall)... Nu har jag plockat upp allt och gjort det ännu mysigare här 🙂 nu lyssnar jag på musik, kokar pasta, sitter i soffan och funderar vad jag mer ska hitta på ikväll
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 20:32Det låter ju kanon Sofie! 😀
Det låter ju kanon Sofie! 😀