Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 17:33Sprang hem från jobbet, nu blir det nån d mat med ett glas rött i sällskap av soffan.
Sprang hem från jobbet, nu blir det nån d mat med ett glas rött i sällskap av soffan.
Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 17:58Vin, party och skaka rumpan gjorde jag igår...konferens med jobbet...så idag blir det soffan, dis och idol 🙂
Vin, party och skaka rumpan gjorde jag igår...konferens med jobbet...så idag blir det soffan, dis och idol 🙂
Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 18:01Soffan är en bra kompis på fredagarna!
Soffan är en bra kompis på fredagarna!
Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 18:10I alla fall om man är sjuk fortfarande, eller hur Tomas? 😉
Jag ska tydligen se på Världens Barn-galan idag. Om jag inte hittar nåt annat att glo på... Spännande va?
I alla fall om man är sjuk fortfarande, eller hur Tomas? 😉
Jag ska tydligen se på Världens Barn-galan idag. Om jag inte hittar nåt annat att glo på... Spännande va?
Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 19:29Idag blir det en lugn kväll. Ska jobba imorn 🙁 Hoppas att lördagskvällen blir roligare, om jag inte däckar av utmattning...
Idag blir det en lugn kväll. Ska jobba imorn 🙁 Hoppas att lördagskvällen blir roligare, om jag inte däckar av utmattning...
Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 19:33Ikväll blir det jag, soffan och lite rödtjut och imorn ska jag hjälpa en polare att flytta... 🙂
Ikväll blir det jag, soffan och lite rödtjut och imorn ska jag hjälpa en polare att flytta... 🙂
Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 22:04Idag blir det jag, en katt (den andra är ute på äventyr) och mest inget annat. 🙁
Ska på 5 timmars distanspass på LV imorn så det blir ingen alkofull heller.
Idag blir det jag, en katt (den andra är ute på äventyr) och mest inget annat. 🙁
Ska på 5 timmars distanspass på LV imorn så det blir ingen alkofull heller.
Quote from Åsa Tysklind on 16 October 2009, 23:22Gjort varma mackor med trattkantareller på och tat lite vin till Oj vad det är tt men hadde varit trevligt att bjuda nån på det än att äta det ensamen.
Gjort varma mackor med trattkantareller på och tat lite vin till Oj vad det är tt men hadde varit trevligt att bjuda nån på det än att äta det ensamen.
Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 23:41Ställde mig faktiskt och gjorde kycklinggryta för att jag hade tråkigt, blir en squätt av det nu och resten efter långpasset imorn.(t+)
Det är tur att man älskar att laga mat när man äter som jag!
Ställde mig faktiskt och gjorde kycklinggryta för att jag hade tråkigt, blir en squätt av det nu och resten efter långpasset imorn.(t+)
Det är tur att man älskar att laga mat när man äter som jag!
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 11:57Hemma mys.
Till alla er som skall iväg och spinna idag, tung backe.
http://open.spotify.com/track/0JFc1TPOJtdrjytTMQa5Yh
Hemma mys.
Till alla er som skall iväg och spinna idag, tung backe.