Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 18:14Ikväll über-nördar jag mig med bbc-dokumentärer och forskningsrapporter om Strategic Transport Management i Øresundsregionen... Kvällens kompanjon - Bombay Sapphire och Schweppes Tonic Water. (H)
Ikväll über-nördar jag mig med bbc-dokumentärer och forskningsrapporter om Strategic Transport Management i Øresundsregionen... Kvällens kompanjon - Bombay Sapphire och Schweppes Tonic Water. (H)
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 18:24Tur att jag är fast i landskapet som gud glömde annars hade jag kidnappat dig ut på ett glas öl/vin/valfritt alkoholhaltigt. Malmö måste ha MÄNGDVIS med bra uteställen (inbillar jag mig som ju inte bor där ;)) eller?
Tur att jag är fast i landskapet som gud glömde annars hade jag kidnappat dig ut på ett glas öl/vin/valfritt alkoholhaltigt. Malmö måste ha MÄNGDVIS med bra uteställen (inbillar jag mig som ju inte bor där ;)) eller?
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 18:28Japp! Det kryllar av bra ställen här, alla inom gångavstånd... Hade du inte varit i landskapet som Gud glömde hade jag låtit dig kidnappa mig ut på ett glas öl/vin/valfri alkoholhaltig dryck... 🙂 Men ikväll nördar jag mig! 😀
Japp! Det kryllar av bra ställen här, alla inom gångavstånd... Hade du inte varit i landskapet som Gud glömde hade jag låtit dig kidnappa mig ut på ett glas öl/vin/valfri alkoholhaltig dryck... 🙂 Men ikväll nördar jag mig! 😀
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 18:29Kom igen Mats och Jenny. Det finns PM-funktion på det här stället OCH.. det finns ett nytt häftigt kommunikationsmedel som heter TELEFON. *tipsar om, vänligt men bestämt*
Kom igen Mats och Jenny. Det finns PM-funktion på det här stället OCH.. det finns ett nytt häftigt kommunikationsmedel som heter TELEFON. *tipsar om, vänligt men bestämt*
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 18:31Jessie: Men URSÄKTA då!... :@ Visste inte att jag stöööörde... *suck* 😉
Telefon låter läskigt... *ryser* 😉 Nä, nu loggar jag ut. Hejsvejs
Jessie: Men URSÄKTA då!... :@ Visste inte att jag stöööörde... *suck* 😉
Telefon låter läskigt... *ryser* 😉 Nä, nu loggar jag ut. Hejsvejs
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 18:34Lugn kväll. Laddar för cx-tävling i morn i Falun. Blir debut för min del..
Lugn kväll. Laddar för cx-tävling i morn i Falun. Blir debut för min del..
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 18:36Härligt Jörgen! Spännande med debut också, lycka till! (t+)
Härligt Jörgen! Spännande med debut också, lycka till! (t+)
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 18:45Jessie: Te-le-fon? Såna moderniteter! (H)
Jörgen: Gött! Lycka till på debuten!
*återgår till mitt nörderi*
Jessie: Te-le-fon? Såna moderniteter! (H)
Jörgen: Gött! Lycka till på debuten!
*återgår till mitt nörderi*
Quote from Åsa Tysklind on 23 October 2009, 18:48Vet inte vad det blir..
Men laga lite mat och lite vin till men det är inte lika tt när man sitter ensam.
Tänk om det fanns lite sälskap..
Vet inte vad det blir..
Men laga lite mat och lite vin till men det är inte lika tt när man sitter ensam.
Tänk om det fanns lite sälskap..
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 21:05Tack och tack! Cykeln tvättat, benen rakade 😉 och väskan packad. Bara att softa nu. 🙂
Tack och tack! Cykeln tvättat, benen rakade 😉 och väskan packad. Bara att softa nu. 🙂