Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 13:24Idag ska jag på ölmässa. Ska bli skitkul! Var på den förra året men då var jag chaufför. Jag gick på några diverse intressanta föreläsningar. Lärde mig en hel del om humle. Denna gång lär jag nog inte lära mig lika mkt då jag inte är chaufför 🙂
Är det n
Idag ska jag på ölmässa. Ska bli skitkul! Var på den förra året men då var jag chaufför. Jag gick på några diverse intressanta föreläsningar. Lärde mig en hel del om humle. Denna gång lär jag nog inte lära mig lika mkt då jag inte är chaufför 🙂
Är det n
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 14:00Sååååå trött och förbannat trött på att vara trött. :@ Vill känna mig pigg igen - NU och inte om 3-4 veckor, som det förmodligen kommer att ta, minst... *Suckar lite.*
Så, ikväll efter jobbet blir det en hundpromenad, ett pass på gymmet och sedan ska jag
Sååååå trött och förbannat trött på att vara trött. :@ Vill känna mig pigg igen - NU och inte om 3-4 veckor, som det förmodligen kommer att ta, minst... *Suckar lite.*
Så, ikväll efter jobbet blir det en hundpromenad, ett pass på gymmet och sedan ska jag
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 17:08Stänger datorn och går till Anglais
Stänger datorn och går till Anglais
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 17:38Hm, det blir nog en ensam kväll här hemma. Vad jag ska hitta på vet jag inte riktigt, har ju inte ens en dumburk. Kanske dags att börja rota i flyttkartongerna som bara står här!? Eller varför inte gå på bio själv, det har jag aldrig gjort förr. En del ve
Hm, det blir nog en ensam kväll här hemma. Vad jag ska hitta på vet jag inte riktigt, har ju inte ens en dumburk. Kanske dags att börja rota i flyttkartongerna som bara står här!? Eller varför inte gå på bio själv, det har jag aldrig gjort förr. En del ve
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 17:43Jag tycker att bio är faktiskt en av de sakerna man kan göra själv utan att känna sig som en utomjording. Annars har jag faktiskt gått ut och druckit öl själv också, men då måste man nog ha en bok eller nåt annat att sysselsätta sig med om man inte ska se
Jag tycker att bio är faktiskt en av de sakerna man kan göra själv utan att känna sig som en utomjording. Annars har jag faktiskt gått ut och druckit öl själv också, men då måste man nog ha en bok eller nåt annat att sysselsätta sig med om man inte ska se
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 17:47Du är medveten om att de flesta brukar jobba kortare fredagar. 😉 *tipsar om, duckar och ställer sig lite snett*
Kvällen löst jue!
Du är medveten om att de flesta brukar jobba kortare fredagar. 😉 *tipsar om, duckar och ställer sig lite snett*
Kvällen löst jue!
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 17:48I kväll blir det lugnt. Ryktet säger ju att morndagen kan bli tuff (H)
I kväll blir det lugnt. Ryktet säger ju att morndagen kan bli tuff (H)
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 17:50Johanna,
snutte, jag kommer att trösta dig om du behöver det men självklart så klamrar sig DIF kvar......kanske...
😉
Johanna,
snutte, jag kommer att trösta dig om du behöver det men självklart så klamrar sig DIF kvar...
...kanske...
😉
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 17:52Vinner vi i morn är det väl bara att dra ut på pinan. Förr eller senare åker vi raka vägen ner. Negativ? Nej då, bara realistisk.
Vinner vi i morn är det väl bara att dra ut på pinan. Förr eller senare åker vi raka vägen ner. Negativ? Nej då, bara realistisk.
Quote from Funbeat user on 23 October 2009, 17:59Jag säger som Johanna, det gäller att spara på krutet till morndagen. (H)
Förresten har jag ju ÄNNU MER företagsetik att "roa mig" med, vare sig jag vill eller inte... (#)
Jag säger som Johanna, det gäller att spara på krutet till morndagen. (H)
Förresten har jag ju ÄNNU MER företagsetik att "roa mig" med, vare sig jag vill eller inte... (#)