Quote from Richard Comnell on 9 October 2009, 21:08Sofie ja vi gör ju det. Frågan är bara hur länge jag kommer göra det.......
Sofie ja vi gör ju det. Frågan är bara hur länge jag kommer göra det.......
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 21:14Nämen har du en brüd på gång? 😀
Nämen har du en brüd på gång? 😀
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 21:14Jag finns bara här sporadiskt... Jag försöker pressa mig själv till att sätta den där jefla koreografin! Meeen jag har fortfarande 12 timmar 46 minuter på mig... (t+)
Jag finns bara här sporadiskt... Jag försöker pressa mig själv till att sätta den där jefla koreografin! Meeen jag har fortfarande 12 timmar 46 minuter på mig... (t+)
Quote from Richard Comnell on 9 October 2009, 21:16Sofie ja det kan man säga det sa lixom "pang" förra helgen och det känns himla bra. Ska försöka träffa henne så snart denna förkylning släpper. Men fjärilarna finns där och alla sms jag fått pekar på att hon känner samma sak. 🙂
Sofie ja det kan man säga det sa lixom "pang" förra helgen och det känns himla bra. Ska försöka träffa henne så snart denna förkylning släpper. Men fjärilarna finns där och alla sms jag fått pekar på att hon känner samma sak. 🙂
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 21:20😀 😀 😀 vad GLAD jag blir för din skull!
Ååh...fjäääärilar... Suck. Vill också ha. I magen. Fast inga riktiga. Ååå!! (#)
😀 😀 😀 vad GLAD jag blir för din skull!
Ååh...fjäääärilar... Suck. Vill också ha. I magen. Fast inga riktiga. Ååå!! (#)
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 21:21Ni människor är knasiga, äta fjärilar!
Ni människor är knasiga, äta fjärilar!
Quote from Richard Comnell on 9 October 2009, 21:23HSS 11: Kittlar dödsskönt i kistan.... 😉
HSS 11: Kittlar dödsskönt i kistan.... 😉
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 21:39Hörde att 600 volt kunde ha den effekten också.
Själv har jag varit på det där Box+Army training med Anders. Det var precis så jobbigt som han utlovade! Men än är jag inte död! Så påt igen om tre veckor (nästa pass).Resten av kvällen har jag varit nördi
Hörde att 600 volt kunde ha den effekten också.
Själv har jag varit på det där Box+Army training med Anders. Det var precis så jobbigt som han utlovade! Men än är jag inte död! Så påt igen om tre veckor (nästa pass).
Resten av kvällen har jag varit nördi
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 21:41För mig är 600 volt som rödvin för er. Jag blir upprymd och far fram i ett jehuj på spåren.
För mig är 600 volt som rödvin för er. Jag blir upprymd och far fram i ett jehuj på spåren.
Quote from Funbeat user on 16 October 2009, 17:23Går på cocktailparty. Letat fram "den lilla svarta", valt skor och ja... buss på!
Går på cocktailparty. Letat fram "den lilla svarta", valt skor och ja... buss på!