Quote from Funbeat user on 3 October 2009, 22:43tillfälligt Deppig, typ 😀
tillfälligt Deppig, typ 😀
Quote from Funbeat user on 3 October 2009, 22:47Det är nog snarare ett permanent tillstånd... 😉
Det är nog snarare ett permanent tillstånd... 😉
Quote from Richard Comnell on 4 October 2009, 03:26Blev en liten kryssning i fredags till finland sen utgång idag och fira två vänner som fyllde år.
Blev en liten kryssning i fredags till finland sen utgång idag och fira två vänner som fyllde år.
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 14:19Laddar inför kvällens monsterpass med lite skönt urflippade Deep Purple.
spotify:track:4MNy3tXwn6PShC5YQW93Ho
-
http://www.youtube.com/watch?v=UYxu-70ixQo
Laddar inför kvällens monsterpass med lite skönt urflippade Deep Purple.
spotify:track:4MNy3tXwn6PShC5YQW93Ho
-
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 14:46letar 80-tals insperation, vi ska köra ett 80-tals pass på spinningen, några tips? Senare blir det mat hos grannen:-)
letar 80-tals insperation, vi ska köra ett 80-tals pass på spinningen, några tips? Senare blir det mat hos grannen:-)
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 15:48Pudelrock?
Pudelrock?
Quote from Richard Comnell on 9 October 2009, 16:26Ska ha klassfest med min kära åk 5 sen hem och kurera min förkylning och hoppas jag är tillräckligt frisk för att kunna gå på svampplockardejt imorn med en himla trevlig tjej. 😀
Ska ha klassfest med min kära åk 5 sen hem och kurera min förkylning och hoppas jag är tillräckligt frisk för att kunna gå på svampplockardejt imorn med en himla trevlig tjej. 😀
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 17:47Andas ut efter en tuff vecka.. oroar sig för den egna halsens illavarslande raspighet... äter galna mängder glass och försöööker engagera sig i hemtentan som MÅSTE göras den här helgen.
Andas ut efter en tuff vecka.. oroar sig för den egna halsens illavarslande raspighet... äter galna mängder glass och försöööker engagera sig i hemtentan som MÅSTE göras den här helgen.
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 17:47d mat som man slipper laga själv för en gångs skull, en bra film o trevligt manligt sällskap kan utgöra en bra fredagkväll...?
d mat som man slipper laga själv för en gångs skull, en bra film o trevligt manligt sällskap kan utgöra en bra fredagkväll...?
Quote from Funbeat user on 9 October 2009, 17:51Jag ska fika (om inte den andra personen glömt av att vi hade bestämt det). Sen hem och städa beroende på hur sent jag kommer hem.
Jag ska fika (om inte den andra personen glömt av att vi hade bestämt det). Sen hem och städa beroende på hur sent jag kommer hem.