Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 18:36Ikväll ska jag till MIN (wow) lägenhet och börja röja lite 😀 det är mycket att ordna, men väldigt kul ändå! Ska först laga mat och packa ihop lite saker, sen sticker jag dit i några timmar. Hoppas ni får en fin kväll (L)
Ikväll ska jag till MIN (wow) lägenhet och börja röja lite 😀 det är mycket att ordna, men väldigt kul ändå! Ska först laga mat och packa ihop lite saker, sen sticker jag dit i några timmar. Hoppas ni får en fin kväll (L)
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 18:37Bra Mats. Men vem betalar då? A-kassan eller CSN? *pekar otroooligt subtilt på problemet*
Bra Mats. Men vem betalar då? A-kassan eller CSN? *pekar otroooligt subtilt på problemet*
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 18:37Gött Sofie! Känns det bättre nu, eller snarare: Har du hunnit packa än? 😀
Gött Sofie! Känns det bättre nu, eller snarare: Har du hunnit packa än? 😀
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 18:37packar alla pryttlar inför racet imorn och drar in till stan. Ha det kanoners allihopa!
packar alla pryttlar inför racet imorn och drar in till stan. Ha det kanoners allihopa!
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 18:37Nu är du så där praktisk igen Jessie! 😀
Nu är du så där praktisk igen Jessie! 😀
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 18:39Håller på att plocka fram och i ordning alla prylar inför femmans multisportrace imorn. Kommer att ladda med sushi och en d öl lite senare.
Håller på att plocka fram och i ordning alla prylar inför femmans multisportrace imorn. Kommer att ladda med sushi och en d öl lite senare.
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 18:39Lycka till Magnus och Johan! 😀
Lycka till Magnus och Johan! 😀
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 18:40Ja, jo jag veet Mats. Visst ÄR jag dryg? (H)
Ja, jo jag veet Mats. Visst ÄR jag dryg? (H)
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 18:41Mats: Eeeh....neeej... ser oskyldigt änglalik ut
Men jag har gjort upp planer på hur jag ska organisera allt i alla fall (#) men ikväll ska jag dit och börja röja, sen blir det väl svarta sopsäckar med alla kläder (pust) och ja...på nåt sätt ska det gå i
Mats: Eeeh....neeej... ser oskyldigt änglalik ut
Men jag har gjort upp planer på hur jag ska organisera allt i alla fall (#) men ikväll ska jag dit och börja röja, sen blir det väl svarta sopsäckar med alla kläder (pust) och ja...på nåt sätt ska det gå i
Quote from Funbeat user on 2 October 2009, 18:43Var det nån som sa laga mat? Mums, det lär jag också göra. Får bli köttfärssås och spaghetti idag. Sen lär jag baka en äppelkaka eftersom jag snyltat äpplen ur morsans äppelträd 🙂
Var det nån som sa laga mat? Mums, det lär jag också göra. Får bli köttfärssås och spaghetti idag. Sen lär jag baka en äppelkaka eftersom jag snyltat äpplen ur morsans äppelträd 🙂