Quote from Funbeat user on 28 August 2009, 20:24Wonderful, det blev lite fel där, så stor tur hade jag INTE dessvärre.. Hade så gladeligen ;)!!
Wonderful, det blev lite fel där, så stor tur hade jag INTE dessvärre.. Hade så gladeligen ;)!!
Quote from Funbeat user on 29 August 2009, 11:39Ja, fredag var ju igår. Då satt jag ensam och drack Dr.Peppers, åt japanska crackers, och småglodde på Sagan om Ringen medan jag försökte plita ihop en novell som jag tänkte skicka in till en tävling (dock har jag bara fyra dagar på mig att plita ihop de
Ja, fredag var ju igår. Då satt jag ensam och drack Dr.Peppers, åt japanska crackers, och småglodde på Sagan om Ringen medan jag försökte plita ihop en novell som jag tänkte skicka in till en tävling (dock har jag bara fyra dagar på mig att plita ihop de
Quote from Fredric Lagerström on 29 August 2009, 11:56Jag såg Män som hatar kvinnor igår med min dotter och hennes kille. Vi tog hem den via digitaltv.
Bra skådisar och helt okej film men inte helt super duper ändå. Kändes som den mattades av lite i slutet och upplösningen var lite hafsig. Ja, det får bli
Jag såg Män som hatar kvinnor igår med min dotter och hennes kille. Vi tog hem den via digitaltv.
Bra skådisar och helt okej film men inte helt super duper ändå. Kändes som den mattades av lite i slutet och upplösningen var lite hafsig. Ja, det får bli
Quote from Funbeat user on 29 August 2009, 12:02Anna Panna: LUGN! Fredagskvällsaktiviteter ska inte betygsättas! 🙂 Bara du kände att du mådde bra och hade trevligt! Det är väl om man känner ångest för att man gör det för att man inte har nåt annat val som man kanske behöver omvärdera sina aktiviteter.
Anna Panna: LUGN! Fredagskvällsaktiviteter ska inte betygsättas! 🙂 Bara du kände att du mådde bra och hade trevligt! Det är väl om man känner ångest för att man gör det för att man inte har nåt annat val som man kanske behöver omvärdera sina aktiviteter.
Quote from Funbeat user on 29 August 2009, 12:28Jag var och simmade efter jobb och efter det gick och köpte vegetarisk sushi. Efter ätit upp och slappat lite blev det en kort runda löpning.
Sen blev det ligga i sängen och glo på TV och somnade tt under CSI.
Jag var och simmade efter jobb och efter det gick och köpte vegetarisk sushi. Efter ätit upp och slappat lite blev det en kort runda löpning.
Sen blev det ligga i sängen och glo på TV och somnade tt under CSI.
Quote from Richard Comnell on 29 August 2009, 13:14Var ute på en träff och tittade på fringe festivalen här i Eskilstuna.
Var ute på en träff och tittade på fringe festivalen här i Eskilstuna.
Quote from Funbeat user on 4 September 2009, 22:39Reggar dagens träning och undrar vad jag fortfarande gör uppe... Skall ju funktionära på NM, SM och svenska cupen imorn (klättring).
Reggar dagens träning och undrar vad jag fortfarande gör uppe... Skall ju funktionära på NM, SM och svenska cupen imorn (klättring).
Quote from Funbeat user on 11 September 2009, 20:45Har varit på den lokala puben SJÄLV, det händer inte vanligtvis. Träffade en trevlig slaktare från Manchester, synd att han var så kort. Han såg lite chockad ut när jag reste mig...
Har varit på den lokala puben SJÄLV, det händer inte vanligtvis. Träffade en trevlig slaktare från Manchester, synd att han var så kort. Han såg lite chockad ut när jag reste mig...
Quote from Funbeat user on 11 September 2009, 20:48"Han såg lite chockad ut när jag reste mig"
Haha! Var det så stor skillnad alltså? 😉 Jag kan få för mig att gå ut själv, men det är sällan jag börjat prata med folk... En gång gjorde jag det och det slutade som det brukar... *suck*
"Han såg lite chockad ut när jag reste mig"
Haha! Var det så stor skillnad alltså? 😉 Jag kan få för mig att gå ut själv, men det är sällan jag börjat prata med folk... En gång gjorde jag det och det slutade som det brukar... *suck*
Quote from Funbeat user on 11 September 2009, 20:52Jag är 184 cm lång, så en "normallång" engelsman är lite kortare...
Jag är 184 cm lång, så en "normallång" engelsman är lite kortare...