Quote from Funbeat user on 30 May 2009, 19:01Ska man gratta NU då fast det är försent? *passar på och grattar*
Jag tror personligen att ni valde dagens datum för 4-5 månader sen med tanke på att jag skulle komma ner till Gbg just den här helgen... Annars hade du ju blivit tvungen att visa mig Götebo
Ska man gratta NU då fast det är försent? *passar på och grattar*
Jag tror personligen att ni valde dagens datum för 4-5 månader sen med tanke på att jag skulle komma ner till Gbg just den här helgen... Annars hade du ju blivit tvungen att visa mig Götebo
Quote from Fredric Lagerström on 30 May 2009, 19:19Aha! Anders fyller 30 år!
Grattis grattis!!!
Hoppas det blir en toppen kväll!!!Aadu.
ps. glöm inte långpasset imorgon! Ha ha ha ha ! 😀
Ds.
Aha! Anders fyller 30 år!
Grattis grattis!!!
Hoppas det blir en toppen kväll!!!
Aadu.
ps. glöm inte långpasset imorgon! Ha ha ha ha ! 😀
Ds.
Quote from Funbeat user on 31 May 2009, 23:55Aadu, tackar! Mmen fyllde gjorde jag i April vi väntade bara med festen för att få sol, eller för att hålla mig undan den alltför självsäkra och starka Jessie. 😉
Festen blev mer än bra. Sanslöst bra! Underbar mix av gött folk, perfekt ställe och fri til
Aadu, tackar! Mmen fyllde gjorde jag i April vi väntade bara med festen för att få sol, eller för att hålla mig undan den alltför självsäkra och starka Jessie. 😉
Festen blev mer än bra. Sanslöst bra! Underbar mix av gött folk, perfekt ställe och fri til
Quote from Funbeat user on 31 May 2009, 23:56Nåja Anders. I nästa månad kommer du ju ändå inte undan så... *flinar*
Nåja Anders. I nästa månad kommer du ju ändå inte undan så... *flinar*
Quote from Fredric Lagerström on 1 June 2009, 08:09Juni nu.
Så här tänker jag mej att det ska gå till:
Aadu: Hej,, jag är singel och sökande.
Tjejen (any tjej): Jag är också singel och sökande!!Klappat och klart! Det är väl inte svårare än så?
Juni nu.
Så här tänker jag mej att det ska gå till:
Aadu: Hej,, jag är singel och sökande.
Tjejen (any tjej): Jag är också singel och sökande!!
Klappat och klart! Det är väl inte svårare än så?
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 08:49Aadu: Nej, inte i första läget. Det är SEN som man oftast har en tendens att krångla till det... *hepp!*
Aadu: Nej, inte i första läget. Det är SEN som man oftast har en tendens att krångla till det... *hepp!*
Quote from Rasmus Olsson on 1 June 2009, 08:56Man? tala för dig själv du!
Man? tala för dig själv du!
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 08:59Näeh Bruse, jag talar för de MÄN som man (dvs jag) har träffat mest? Men visst.. jag har säkert också bidragit till att trassla till det.. iaf någon ENSTAKA gång.. (H)
Näeh Bruse, jag talar för de MÄN som man (dvs jag) har träffat mest? Men visst.. jag har säkert också bidragit till att trassla till det.. iaf någon ENSTAKA gång.. (H)
Quote from Rasmus Olsson on 1 June 2009, 09:02Ja så är det säkert. Det har aldrig varit ditt fel. Näe, hur kan vi överhuvudtaget någon tro något sådan alls?
Ja så är det säkert. Det har aldrig varit ditt fel. Näe, hur kan vi överhuvudtaget någon tro något sådan alls?
Quote from Funbeat user on 1 June 2009, 09:08Jag är sjukt medveten om att det är så här:
BILD:http://images.despair.com/products/demotivators/dysfunction.jpg
Goes both ways.
Jag är sjukt medveten om att det är så här:
BILD:http://images.despair.com/products/demotivators/dysfunction.jpg
Goes both ways.