Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 21:06Jättebra fight card, måste helt klart ses!
Jättebra fight card, måste helt klart ses!
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 21:11Jenny, sug åt dig lite inspirationfrån tv-matchen o kör sen järnet imorrn. Lycka till! Kommer tänka på dig imorrn.
Jenny, sug åt dig lite inspirationfrån tv-matchen o kör sen järnet imorrn. Lycka till! Kommer tänka på dig imorrn.
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 21:22Tack Anna! 🙂
Tack Anna! 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 22 May 2009, 21:52Jenny, du kommer å sköta dig dretbra! Du kommer och vinna och... ja hurra!
Jenny, du kommer å sköta dig dretbra! Du kommer och vinna och... ja hurra!
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 21:53Tack Bruse! 🙂
Tack Bruse! 🙂
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 21:59Men varför sover du inte än?
Men varför sover du inte än?
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 22:09För att jag skulle kolla in Totto Karlssons K1 debut ju! Och jag packar väskan så jag inte glömmer nåt viktigt imorgon bitti när jag är nyvaken 🙂
För att jag skulle kolla in Totto Karlssons K1 debut ju! Och jag packar väskan så jag inte glömmer nåt viktigt imorgon bitti när jag är nyvaken 🙂
Quote from Rasmus Olsson on 22 May 2009, 22:41Jenny, nu säger jag till dig på skarpen! Gå å lägg dig!
Jenny, nu säger jag till dig på skarpen! Gå å lägg dig!
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 22:45Lycka till imorgon Jenny!
Lycka till imorgon Jenny!
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 22:47Bruse: JAJA! jag sköljer flor. Är på väg... De visar inte tottos match. Dåligt.
Tack Aliki! 🙂
Nattinatti folks!
Bruse: JAJA! jag sköljer flor. Är på väg... De visar inte tottos match. Dåligt.
Tack Aliki! 🙂
Nattinatti folks!