Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 23:41Andrew: ingen fara. Jag är van. Tack för erbjudandet i alla fall, det var en trevlig gest.
Andrew: ingen fara. Jag är van. Tack för erbjudandet i alla fall, det var en trevlig gest.
Quote from Funbeat user on 15 May 2009, 23:50Stackare, luttrad och härdad av no show dater? (t-)
Stackare, luttrad och härdad av no show dater? (t-)
Quote from Funbeat user on 16 May 2009, 10:36Oj, hej Robin, fler gamla Lulebor i singeltrådarna 🙂
Oj, hej Robin, fler gamla Lulebor i singeltrådarna 🙂
Quote from Funbeat user on 16 May 2009, 11:15På fredagkvällar är man ute på stan och vimlar med fb-folk såklart! 😉
På fredagkvällar är man ute på stan och vimlar med fb-folk såklart! 😉
Quote from Funbeat user on 16 May 2009, 18:18Jag var på kryssning igår och kom hem idag. Kanonväder, så vi satt ute på däck på hemvägen och solade. Undrbart!
Jag var på kryssning igår och kom hem idag. Kanonväder, så vi satt ute på däck på hemvägen och solade. Undrbart!
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 18:59Visst är det väl fredag idag?
Har jobbat hela dagen är totalt slut, har varit super trevlig hela dan och nu ska jag umgås med min kära syster plus en jobbar kompis... bara ha det lite trevligt och så 🙂 vad hädner i övriga Sverige... Jenny jag antar att
Visst är det väl fredag idag?
Har jobbat hela dagen är totalt slut, har varit super trevlig hela dan och nu ska jag umgås med min kära syster plus en jobbar kompis... bara ha det lite trevligt och så 🙂 vad hädner i övriga Sverige... Jenny jag antar att
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 19:03Ja, det är ju fredag. Har nästan glömt (#) Har haft en super-trevlig dag. Roligast var balansövningar i ett träsk *skrattar åt detta fortfarande*
Tog en cykletur i förmiddans ösregn, men vadå "SÖT-vatten" måste vara bra för något.
Ja, det är ju fredag. Har nästan glömt (#) Har haft en super-trevlig dag. Roligast var balansövningar i ett träsk *skrattar åt detta fortfarande*
Tog en cykletur i förmiddans ösregn, men vadå "SÖT-vatten" måste vara bra för något.
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 19:04Just de ja, de är fredag idag. Hmm, är man tråkig om man ska va hemma och inte göra nått? Diska, tvätta, äta och kolla på en halvkass film står på agendan. Låta kroppen återhämta sig och bygga upp sig.
Just de ja, de är fredag idag. Hmm, är man tråkig om man ska va hemma och inte göra nått? Diska, tvätta, äta och kolla på en halvkass film står på agendan. Låta kroppen återhämta sig och bygga upp sig.
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 19:06Linda har nog lekt med en trollkarl. "poff" så försvann hon.
Har ätit och skall strax mysa i soffan framför en film. Testar att förebygga min ömmande hals med en flaska rött, som påbörjades vid middagsförberedelserna.
Linda har nog lekt med en trollkarl. "poff" så försvann hon.
Har ätit och skall strax mysa i soffan framför en film. Testar att förebygga min ömmande hals med en flaska rött, som påbörjades vid middagsförberedelserna.
Quote from Funbeat user on 22 May 2009, 19:09Jag får gå o handla om det ska bli någon mat här...finns bara vin o öl i min kyl. Är alldeles för dålig på att dricka upp det, går aldrig åt. För mkt träning, för lite fest helt enkelt.
Jag får gå o handla om det ska bli någon mat här...finns bara vin o öl i min kyl. Är alldeles för dålig på att dricka upp det, går aldrig åt. För mkt träning, för lite fest helt enkelt.