Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 17:25Bruse: You would be surprised actually... 😉
Jessie: Klart jag har humor! Hela gårkvällen var humor. Det är ju du som missuppfattat situationen! 😉 Om du dejtar kortisarna (eftersom du inte gillar att ha nackspärr), så haffar jag långisarna (som jag uppe
Bruse: You would be surprised actually... 😉
Jessie: Klart jag har humor! Hela gårkvällen var humor. Det är ju du som missuppfattat situationen! 😉 Om du dejtar kortisarna (eftersom du inte gillar att ha nackspärr), så haffar jag långisarna (som jag uppe
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 17:26Ehm, fast Jenny, jag hade inte missuppfattat situationen, därav min fråga... 😉
Men absolut! Jag är på om jag får alla UNDER 180! 😀
Ehm, fast Jenny, jag hade inte missuppfattat situationen, därav min fråga... 😉
Men absolut! Jag är på om jag får alla UNDER 180! 😀
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 17:27Jag är 1,78! Mig får du då fan inte! *skratt*
Jag är 1,78! Mig får du då fan inte! *skratt*
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 17:28Nu är du sådär detaljfascistig igen Jari. Alla under 180 SOM JAG VILL HA menade jag såklart.
Nu är du sådär detaljfascistig igen Jari. Alla under 180 SOM JAG VILL HA menade jag såklart.
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 17:29Hahah! Good girl *andas ut* 😉
Hahah! Good girl *andas ut* 😉
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 17:32Jessie: Sure. Deal. Sen vet jag inte om jag kategoriserar mobbing som humor, men folk har ju olika uppfattningar om saker och ting, så är det ju. 😉
Jessie: Sure. Deal. Sen vet jag inte om jag kategoriserar mobbing som humor, men folk har ju olika uppfattningar om saker och ting, så är det ju. 😉
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 17:33Men Jari... Jag fick ju för mig att du GILLADE Jessie?
Men Jari... Jag fick ju för mig att du GILLADE Jessie?
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 17:34*muttrar*
Har jag sagt det?
*muttrar*
Har jag sagt det?
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 17:36skrivit i något forum har jag för mig... du vet när du skrev fel namn...?
skrivit i något forum har jag för mig... du vet när du skrev fel namn...?
Quote from Funbeat user on 9 May 2009, 17:37Mähh, skrev ju fel namn, menade dig juh, ta nu och gå tillbaka dit och läs det en gång till! 😉
Mähh, skrev ju fel namn, menade dig juh, ta nu och gå tillbaka dit och läs det en gång till! 😉