Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 23:17Ja...tänk om det bara behövde vara längden som var perfekt....
Ja...tänk om det bara behövde vara längden som var perfekt....
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 23:18Funderar ständigt på varför jag hänger här överhuvudtaget 😀
Funderar ständigt på varför jag hänger här överhuvudtaget 😀
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 23:19Ja, jag ska inte vara sån nu när ni avslöjat allt utom möjligen snusklängden (och gud vet att vi är tacksamma över detta!): 152
Ja, jag ska inte vara sån nu när ni avslöjat allt utom möjligen snusklängden (och gud vet att vi är tacksamma över detta!): 152
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 23:19Längden har väl för fan ingen betydelse, har haft tjejer i alla längder, inte längden som var fel på dom utan innehållet i vårtan på deras axlar för fan...jisses!
Längden har väl för fan ingen betydelse, har haft tjejer i alla längder, inte längden som var fel på dom utan innehållet i vårtan på deras axlar för fan...jisses!
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 23:20Holländarna är längst i världen i snitt, så långa att klädstorlekarna är längre än i övriga europa. I Friesland där jag bodde ett tag är de dessutom längst i Holland, Kleine Dickie som var kortast i mitt kompisgäng var bara 184 cm så gissa om de tittade n
Holländarna är längst i världen i snitt, så långa att klädstorlekarna är längre än i övriga europa. I Friesland där jag bodde ett tag är de dessutom längst i Holland, Kleine Dickie som var kortast i mitt kompisgäng var bara 184 cm så gissa om de tittade n
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 23:21Du kanske ska leta på MENSA efter nån lämplig partner, då, Jari? *hett tips* 😉
Du kanske ska leta på MENSA efter nån lämplig partner, då, Jari? *hett tips* 😉
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 23:22Jenny:
😀 Nej, bättre dom har med sig sin journal vid första dejten, så jag kan läsa mig till "problemen" innan 😉
Jenny:
😀 Nej, bättre dom har med sig sin journal vid första dejten, så jag kan läsa mig till "problemen" innan 😉
Quote from Rasmus Olsson on 8 May 2009, 23:22Näe, längden har inte betydelse när man ligger ner. Allt inom räckhåll liksom.
Näe, längden har inte betydelse när man ligger ner. Allt inom räckhåll liksom.
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 23:24Tur jag inte bor i holland hör jag..
Har en förkärlek till grabbar under 175
fast de får gärna ha gott om muskelmassa 😉
Tur jag inte bor i holland hör jag..
Har en förkärlek till grabbar under 175
fast de får gärna ha gott om muskelmassa 😉
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 23:24Men vem vill vara längre än sin kille?? Snacka om att känna sig okvinnlig. Så är det ju bara, grottmänniskan i mig säger det. Jag vill gärna vara kortare och nättare än min man, är jag knäpp eller??
Men vem vill vara längre än sin kille?? Snacka om att känna sig okvinnlig. Så är det ju bara, grottmänniskan i mig säger det. Jag vill gärna vara kortare och nättare än min man, är jag knäpp eller??