Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 22:08haha, har du en brödfetish, Jessie?
haha, har du en brödfetish, Jessie?
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 22:20Andrew: Fredagskvällar 19-21. 🙂 Fast nu är det bara en gång till innan tävlingen. När SM är över, ska jag sätta mig på en uteservering och sörpla öl med mina kompisar på fredagarna... *längtar* 🙂
Andrew: Fredagskvällar 19-21. 🙂 Fast nu är det bara en gång till innan tävlingen. När SM är över, ska jag sätta mig på en uteservering och sörpla öl med mina kompisar på fredagarna... *längtar* 🙂
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 22:21Har jag inget för mig på fredag så kan du ju få sopa på mig så går jag till krogen o tröstar mig sen.. Jag är iaf uthållig så det borde räcka ett tag för dig
Har jag inget för mig på fredag så kan du ju få sopa på mig så går jag till krogen o tröstar mig sen.. Jag är iaf uthållig så det borde räcka ett tag för dig
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 22:22Åh jävlar, nu fick jag lite prestationsångest. Det finns nog en sak du bör veta om mig...
Jag tävlar i -50 kg klassen. Du vet vad det innebär va?
Åh jävlar, nu fick jag lite prestationsångest. Det finns nog en sak du bör veta om mig...
Jag tävlar i -50 kg klassen. Du vet vad det innebär va?
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 22:25Att du är liten och inte behöver så mycket rörelseenergi mot dig för att gå i golvet? 😀
Att du är liten och inte behöver så mycket rörelseenergi mot dig för att gå i golvet? 😀
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 22:27Anders: Mm. Så kan man uttrycka det... 😉
Anders: Mm. Så kan man uttrycka det... 😉
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 22:28Alternativt Liten, tight å kvick? Liten träffyta?
Alternativt Liten, tight å kvick? Liten träffyta?
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 22:29Spelar not roll... fast jag kanske fortfarande kan dricka öl från glaset efter o slipper sugrör
Spelar not roll... fast jag kanske fortfarande kan dricka öl från glaset efter o slipper sugrör
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 22:31Anders: Det blir nästan lite som att sätta tummen på en fluga när den inte är beredd... 😉
Andrew: Då syns vi nästa fredag då! 🙂
Anders: Det blir nästan lite som att sätta tummen på en fluga när den inte är beredd... 😉
Andrew: Då syns vi nästa fredag då! 🙂
Quote from Funbeat user on 8 May 2009, 22:36Haha, tvekar på att du inte skulle va beredd. Men är inte så jättestor själv. 180cm / 71kg. Dock väldigt lite fett. 🙂
Haha, tvekar på att du inte skulle va beredd. Men är inte så jättestor själv. 180cm / 71kg. Dock väldigt lite fett. 🙂