Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Och nu går jag också! MOT PUBEN!
Skön kväll på er!!!

Ska alla på samma loppmarknad imorrn? Jag tänkte ta min mtb imorrn och bli kränkt.

*sitter och surar över min muppiga mage som inte alls tycks ha fattat att jag tänker gå 12km med den imorgon vare sig den vill eller inte?* :@

Jessie, säg åt den att de går att ersätta nuförtiden så skärper den nog till sig!

Nyskördad sparris, kallrökt lax och vitt vin i sällskap med Peter Settman blir det här 🙂

Jag funderar på att ta mig en liten drink så här på fredagskvällen, men förra gången blev jag asfull av ett halvt litet glas.

Jaja.

Har precis ätit väldigt god mat, för att vara lagad av mig själv 🙂
blev lite pommes med 2 skivor "skinkschnitzel"(tror jag det heter) med lite honungs marinad på, bearnais-sås och fetaost, och så ett glas vitt ur bag-in-boxen 🙂
Faktiskt imponerad av m

Jag tillbringar fredagskvällen med rostat bröd och avslagen cola.... min mage tyckte tydligen att det var dags för en ny vända nu när jag har fått vara "frisk" i tre dagar... 🙁

Jag har tränat ett pass efter jobbet, ätit lite sushi och nu njuter jag av en fin öl och väntar på att hockey-fajten ska börja 🙂 Synd bara att man sitter här helt själv..

Jenny: Vart ligger Linkeboda då? Eller är det en omskrivning av Linköping tro?
Sparka å slå som du vill, enligt mig är det upp till den som attackeras att försvara sig, vad som än kommer.

Kom bara 16km av de 21 planerade, vaderna krampade. Men i högre te