Quote from Rasmus Olsson on 10 October 2008, 22:24ja e 171 cm, så de måste väl va bra att rida på?
ja e 171 cm, så de måste väl va bra att rida på?
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 22:28beror väl på 🙂
antar att man inte sitter riktigt så högt.....
det är ju lite obehagligt trots allt, efter en sån mark känning
beror väl på 🙂
antar att man inte sitter riktigt så högt.....
det är ju lite obehagligt trots allt, efter en sån mark känning
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 22:40.......
Jag kan bara tolka massa dumheter i allt detta med ridning! Så kan vi prata om något annat? 😛
.......
Jag kan bara tolka massa dumheter i allt detta med ridning! Så kan vi prata om något annat? 😛
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 22:41Fredagkväll i singelgruppen... finns det överhuvudtaget något ämne som vi inte kan göra snusk av?! 🙂
Fredagkväll i singelgruppen... finns det överhuvudtaget något ämne som vi inte kan göra snusk av?! 🙂
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 22:44ridning är det jag sysslar med, så jag pratar gärna om det.
sen får ni läsa in vad ni vill i det
ridning är det jag sysslar med, så jag pratar gärna om det.
sen får ni läsa in vad ni vill i det
Quote from Christian Wahlberg on 10 October 2008, 22:49Ska jag berätta om mina dammråttor?
Ska jag berätta om mina dammråttor?
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 22:51gör gärna det 🙂
de kan knappt vara större än mina...
nämnde jag att det ibland uppstår ett mindre grustag i min hall också....
gör gärna det 🙂
de kan knappt vara större än mina...
nämnde jag att det ibland uppstår ett mindre grustag i min hall också....
Quote from Christian Wahlberg on 10 October 2008, 22:54vägrar tro att det bara "uppstår".
Jag brukar ha svensk sandstrand, komplett med tång och allt i badrummet men jag vet mycket väl hur det kommer dit. Dammråttorna...
vägrar tro att det bara "uppstår".
Jag brukar ha svensk sandstrand, komplett med tång och allt i badrummet men jag vet mycket väl hur det kommer dit. Dammråttorna...
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 22:56Ja, låt oss höra om dammråttorna! Jag har några härhemma som faktiskt är i storlek med gårdagens islandshästar...
Fast det är inte många steg till snusk när man pratar dammråttor heller... Dammråttor-råttor-andra gnagare-möss-mus & sen var man där! Jag
Ja, låt oss höra om dammråttorna! Jag har några härhemma som faktiskt är i storlek med gårdagens islandshästar...
Fast det är inte många steg till snusk när man pratar dammråttor heller... Dammråttor-råttor-andra gnagare-möss-mus & sen var man där! Jag
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 22:57😀
ja just det, dammråttorna var det
inte att jag befinner mig i stallet, på leraiga o sandiga vägar.
det har inget med saken att göra alls..... 😉
😀
ja just det, dammråttorna var det
inte att jag befinner mig i stallet, på leraiga o sandiga vägar.
det har inget med saken att göra alls..... 😉