Quote from Christian Wahlberg on 10 October 2008, 23:03Borde insett att det inte finns nåt ämne som FBs desperata singlar inte kan vrida till så där. (L)
Får väl helt enkelt fortsätta med min råttjakt. (#)
Borde insett att det inte finns nåt ämne som FBs desperata singlar inte kan vrida till så där. (L)
Får väl helt enkelt fortsätta med min råttjakt. (#)
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 23:09😀
du jagar råttorna, jag letar efter kvasten ....oops
😀
du jagar råttorna, jag letar efter kvasten ....
oops
Quote from Christian Wahlberg on 10 October 2008, 23:16BILD:www.clipartof.com/images/emoticons/xsmall2/184_red_cheeks.gif
BILD:www.clipartof.com/images/emoticons/xsmall2/184_red_cheeks.gif
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 23:33sorry jonas inte meningen att du skulle rodna så 🙂 men var ju liksom tvungen att rulla in bollen i mål.....
och marie, det är galet att sova på soffan, man brukar få ont i nacken av det...
sorry jonas inte meningen att du skulle rodna så 🙂 men var ju liksom tvungen att rulla in bollen i mål.....
och marie, det är galet att sova på soffan, man brukar få ont i nacken av det...
Quote from Christian Wahlberg on 10 October 2008, 23:41Det var det nog.
Det var det nog.
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 23:42Jag är så kort så jag får plats raklång i min soffa! 😀
Jag är så kort så jag får plats raklång i min soffa! 😀
Quote from Rasmus Olsson on 11 October 2008, 00:19Kom hem levande på fixien onykter idag med... Men men hade inte räknat med att det skulle regna, hade inte skärmarna på cykeln. Men en riktig karl ska tåla lite sprut på rumpan.
Kom hem levande på fixien onykter idag med... Men men hade inte räknat med att det skulle regna, hade inte skärmarna på cykeln. Men en riktig karl ska tåla lite sprut på rumpan.
Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 00:35Jag avstår helst sprut på rumpan en sen fredagskväll.....
En arla morgon e trevligare....;)
Jag avstår helst sprut på rumpan en sen fredagskväll.....
En arla morgon e trevligare....;)
Quote from Funbeat user on 11 October 2008, 00:38Nyligen avslutat en middagsdejt hemma hos mig.
Tyvärr blev det aldrig något lyft,
fast vi hade trevligt ändå med roliga och intressanta diskussioner. Fast det räcker ju inte hela vägen, det ska ju till det DÄR också.
Men.... det känns som om jag blir kv
Nyligen avslutat en middagsdejt hemma hos mig.
Tyvärr blev det aldrig något lyft,
fast vi hade trevligt ändå med roliga och intressanta diskussioner. Fast det räcker ju inte hela vägen, det ska ju till det DÄR också.
Men.... det känns som om jag blir kv
Quote from Rasmus Olsson on 11 October 2008, 01:05Jo, lägenheten blir väl aldrig så ren som inför kvinnliga besök? Tänk om det vore så varje fredag...
Jo, lägenheten blir väl aldrig så ren som inför kvinnliga besök? Tänk om det vore så varje fredag...