Quote from Rasmus Olsson on 10 October 2008, 18:24Phu, det löste sig. Sitter här nu hos vännen med en öl i handen. Åja som inte ens dricker öl...
Phu, det löste sig. Sitter här nu hos vännen med en öl i handen. Åja som inte ens dricker öl...
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 18:31Hur kan man säga :
"Jag behöver tänka över vart jag vill gå från här, men det lutar åt att det slutar här"
Och sen några dagar senare (räkna 5 dagar) säga:
"Jag bestämde att inte försöka igen *** Det är inte permanent, men för nu så tror jag detta är bäst
Hur kan man säga :
"Jag behöver tänka över vart jag vill gå från här, men det lutar åt att det slutar här"
Och sen några dagar senare (räkna 5 dagar) säga:
"Jag bestämde att inte försöka igen *** Det är inte permanent, men för nu så tror jag detta är bäst
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 18:34Tråkigt, Marie:-(
Och nej, killar är inte lätta att begripa sig på!
Tråkigt, Marie:-(
Och nej, killar är inte lätta att begripa sig på!
Quote from Christian Wahlberg on 10 October 2008, 18:36Tror ni försöker för hårt tjejer. Det finns inte särskilt mycket att förstå.
Tror ni försöker för hårt tjejer. Det finns inte särskilt mycket att förstå.
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 18:44Helena; Det var gott! 🙂
Bruse; Skönt att det löste sig!
Marie; alla killar är inte så. Hoppas du tar dig ur detta stärkt, istället för knäckt!
Och sen en annan sak, tjejer kan vara lite svåra att förstå också...
Speciellt på dejtingsajter...ojoj.
Helena; Det var gott! 🙂
Bruse; Skönt att det löste sig!
Marie; alla killar är inte så. Hoppas du tar dig ur detta stärkt, istället för knäckt!
Och sen en annan sak, tjejer kan vara lite svåra att förstå också...
Speciellt på dejtingsajter...ojoj.
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 19:01Marie, har läst boken män är från mars kvinnor från venus (rolig bok att läsa) 😉
Marie, har läst boken män är från mars kvinnor från venus (rolig bok att läsa) 😉
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 20:10Jag är sjuk och fick vingla hem från arbetet efter lunch. Nu har jag legat i soffan hela kvällen och haft otroligt tråkigt. Otroligt tråkigt. Det är inte alls festligt att vara singel när man är sjuk. Ingen som åker och handlar kladdkaka åt en. Eländes el
Jag är sjuk och fick vingla hem från arbetet efter lunch. Nu har jag legat i soffan hela kvällen och haft otroligt tråkigt. Otroligt tråkigt. Det är inte alls festligt att vara singel när man är sjuk. Ingen som åker och handlar kladdkaka åt en. Eländes el
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 20:20Jag har blivit kidnappad av mina arbetskompisar och sitter snart på en av pubarna på götgatan. KOM DIT OCH RÖJ!!! Jag vill att ni kommer. Hasse har mitt telefon nummer. Om jag inte får se idol så får inte ni det heller 🙁
Fatta att de kom och hämta mig di
Jag har blivit kidnappad av mina arbetskompisar och sitter snart på en av pubarna på götgatan. KOM DIT OCH RÖJ!!! Jag vill att ni kommer. Hasse har mitt telefon nummer. Om jag inte får se idol så får inte ni det heller 🙁
Fatta att de kom och hämta mig di
Quote from Rasmus Olsson on 10 October 2008, 20:23Tycker mer synd om Katarina än Micael. Vet inte riktigt varför...
Tycker mer synd om Katarina än Micael. Vet inte riktigt varför...
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 20:34kladdkaka är ju gott, 😀
kladdkaka är ju gott, 😀