Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 15:37Ska lägga mig tidigt för att upp och träna i morgon kl 6 på gymmet, kul va ? 🙂
Ska lägga mig tidigt för att upp och träna i morgon kl 6 på gymmet, kul va ? 🙂
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 15:39oj, här har det hänt en del sen sist jag skrev.
Bruse; ja, det är en viss person och det ska bli trevligt att prata lite mer än vad vi redan ar gjort idag och igår och i förrgår.. 😉
Nu ska hon bara bli frisk så jag kan bjuda henne på middag imorrn ocks
oj, här har det hänt en del sen sist jag skrev.
Bruse; ja, det är en viss person och det ska bli trevligt att prata lite mer än vad vi redan ar gjort idag och igår och i förrgår.. 😉
Nu ska hon bara bli frisk så jag kan bjuda henne på middag imorrn ocks
Quote from Rasmus Olsson on 10 October 2008, 15:52Åh Peter vad trevligt!
Själv verkar det inte bli nån middag hos min gråterska ikväll. Note till mig själv: installera inte en ny printerport på en skrivarserver kl 15 en fredag. Servern dog och flera hundra skrivare med den... suck...
Åh Peter vad trevligt!
Själv verkar det inte bli nån middag hos min gråterska ikväll. Note till mig själv: installera inte en ny printerport på en skrivarserver kl 15 en fredag. Servern dog och flera hundra skrivare med den... suck...
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 15:54Ajaj! Det lät inte bra det där.. Lite övertid ikväll alltså?
Ajaj! Det lät inte bra det där.. Lite övertid ikväll alltså?
Quote from Rasmus Olsson on 10 October 2008, 16:01Suck ja, vad är övertid mot vin + god mat + kvinna? Klart övertid rockar eller hur? Not...
Suck ja, vad är övertid mot vin + god mat + kvinna? Klart övertid rockar eller hur? Not...
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 17:22Yiiihooo...
Jag ska på kalas.
Ett barnkalas iallafall... 🙂
Yiiihooo...
Jag ska på kalas.
Ett barnkalas iallafall... 🙂
Quote from Fredrik Olsson on 10 October 2008, 17:47En annan sitter på jobbet till 22 ikväll (t-)
En annan sitter på jobbet till 22 ikväll (t-)
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 17:54Bruse; Trist, hoppas du får en trevligare lördagskväll!
Själv ska jag alldeles straxt valla in barnen så att vi kan börja på vårt fredagsmys. Bild finns på min träningssida.
Bruse; Trist, hoppas du får en trevligare lördagskväll!
Själv ska jag alldeles straxt valla in barnen så att vi kan börja på vårt fredagsmys. Bild finns på min träningssida.
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 18:00Åh, vad gott det ser ut peter!
Åh, vad gott det ser ut peter!
Quote from Jan Lundquist on 10 October 2008, 18:01Jag har just kommit hem och ätit en sen lunch. Det blev båtaktiviteter idag lite sådär oplanerat så ikväll det blir ett varv med damm- och skräpsugaren sedan ett hett bad med ett glas rött.
BILD:http://www.clipartof.com/images/thumbnail/1964.gif
Jag har just kommit hem och ätit en sen lunch. Det blev båtaktiviteter idag lite sådär oplanerat så ikväll det blir ett varv med damm- och skräpsugaren sedan ett hett bad med ett glas rött.
BILD:http://www.clipartof.com/images/thumbnail/1964.gif