Quote from Rasmus Olsson on 10 October 2008, 14:55Fantomen är hård mot dom hårda.
Fantomen är hård mot dom hårda.
Quote from Lotta Lindström on 10 October 2008, 14:59Snart får ni skaffa eget rum... 😉
Snart får ni skaffa eget rum... 😉
Quote from Rasmus Olsson on 10 October 2008, 15:02Får vi inreda den med vilka leksaker vi vill då?
Får vi inreda den med vilka leksaker vi vill då?
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 15:09Leksaker...
Ikväll ska jag ligga sked med mina nyinköpta rullskidor.
Nu ska de bli åka av....
Leksaker...
Ikväll ska jag ligga sked med mina nyinköpta rullskidor.
Nu ska de bli åka av....
Quote from Rasmus Olsson on 10 October 2008, 15:11Frippe, glöm inte att valla, och med rätt valla!
Frippe, glöm inte att valla, och med rätt valla!
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 15:14Frippe jag vet inte vem som e värst....du som vill sova sked med dina nyinköpta rullisar...eller jag som tycker det låter helt sunt!
Frippe jag vet inte vem som e värst....du som vill sova sked med dina nyinköpta rullisar...eller jag som tycker det låter helt sunt!
Quote from Rasmus Olsson on 10 October 2008, 15:18Carina, får jag svara? Snäääääälla...
Carina, får jag svara? Snäääääälla...
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 15:20Sure, älskling.
Sure, älskling.
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 15:27Gud vad ni snackar mycket! 😛 Håll er till PM som normala människor 😀
hmmm...
Så kvällen erbjuder Entrecote och pommes i stekpanna gjord på färsk potatis, och lite svamp och sallad! För en 🙁
FULL FART idag dock! 98min promenad (3 promenader) 40min va
Gud vad ni snackar mycket! 😛 Håll er till PM som normala människor 😀
hmmm...
Så kvällen erbjuder Entrecote och pommes i stekpanna gjord på färsk potatis, och lite svamp och sallad! För en 🙁
FULL FART idag dock! 98min promenad (3 promenader) 40min va
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 15:29Vi HAR hållit oss till PM. Också. Fö verkar normalt = tråkigt.
Nu blev jag ju hungrig också - skicka över lite?
Vi HAR hållit oss till PM. Också. Fö verkar normalt = tråkigt.
Nu blev jag ju hungrig också - skicka över lite?