Quote from Rasmus Olsson on 10 October 2008, 13:23Får du ogräs från rabatten, kanske du fått vad du förtjänat (nu duckar jag).
Men dåså, då låser jag inte dörren ikväll, så får trollet klampa in å äta upp mig då (hoppar jämfota i kontorsstolen - kollegorna undrar vad som hänt)
Får du ogräs från rabatten, kanske du fått vad du förtjänat (nu duckar jag).
Men dåså, då låser jag inte dörren ikväll, så får trollet klampa in å äta upp mig då (hoppar jämfota i kontorsstolen - kollegorna undrar vad som hänt)
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 13:28Ja det var ju lite kul tuggmotstånd på dig iaf 😀
Ja det var ju lite kul tuggmotstånd på dig iaf 😀
Quote from Rasmus Olsson on 10 October 2008, 13:30Finns mycket att nafsa i.
Finns mycket att nafsa i.
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 13:34Mega-mycket. Om jag är rätt underrättad.
Mega-mycket. Om jag är rätt underrättad.
Quote from Rasmus Olsson on 10 October 2008, 13:36Vem har skvallrat nurå?
Vem har skvallrat nurå?
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 13:44Eller så kanske man inte ska tro på sagor 😉
Eller så kanske man inte ska tro på sagor 😉
Quote from Rasmus Olsson on 10 October 2008, 13:48Du får tro på vilka sagor du vill, om du mår bra av det. Jag tror på fakta. Hårdfakta. Alla blir glada i sin tro med andra ord.
Du får tro på vilka sagor du vill, om du mår bra av det. Jag tror på fakta. Hårdfakta. Alla blir glada i sin tro med andra ord.
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 13:49Jag trodde på dig! Du skrev det själv tidigare....du var mega å fick inte ens plats i sagan... (H)
Någon hårdfakta har jag inte fått ta del av. Än.
Jag trodde på dig! Du skrev det själv tidigare....du var mega å fick inte ens plats i sagan... (H)
Någon hårdfakta har jag inte fått ta del av. Än.
Quote from Rasmus Olsson on 10 October 2008, 14:05Megabocken tar plats, både i tid och rum. Det är sant. För konkret hårdfakta får du som sagt släppa till lite.
Megabocken tar plats, både i tid och rum. Det är sant. För konkret hårdfakta får du som sagt släppa till lite.
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 14:36Det va HÅRDA bud!
Det va HÅRDA bud!