Quote from Funbeat user on 5 October 2008, 01:28Helena: Han har inte pratat med mig sedan i tisdags, och det har orsakat mig väldigt mycket smärta, både fysiskt och psykiskt. Har massor av spänningar i kroppen, jag kan inte sova på grund av det, och i fredags höll jag på att kollapsa typ 4-5 gånger und
Helena: Han har inte pratat med mig sedan i tisdags, och det har orsakat mig väldigt mycket smärta, både fysiskt och psykiskt. Har massor av spänningar i kroppen, jag kan inte sova på grund av det, och i fredags höll jag på att kollapsa typ 4-5 gånger und
Quote from Funbeat user on 5 October 2008, 08:48Vadtrist! Du kanske ska ringa honom?
Vadtrist! Du kanske ska ringa honom?
Quote from Funbeat user on 5 October 2008, 12:29Ja du borde ringa honom. Fundera på hur kommunikationen har fungerat innan, vem ringer vem och i vilken ordning. Har det sagts något speciellt, har ni klivit in i en djupare fas och en av er blivit osäker?
Liksom tjejer är ju killar rätt komplexa saker.
Ja du borde ringa honom. Fundera på hur kommunikationen har fungerat innan, vem ringer vem och i vilken ordning. Har det sagts något speciellt, har ni klivit in i en djupare fas och en av er blivit osäker?
Liksom tjejer är ju killar rätt komplexa saker.
Quote from Funbeat user on 5 October 2008, 15:57Nu kommer det ju in på det där att vi har en sån där... eh.. komplex internet relation ;P vi har aldrig ringt varann över vanlig telefon, även om jag har hans nummer.
Men han har tydligt visat att han har varit på msn, med att ändra sitt nick och grejer ;
Nu kommer det ju in på det där att vi har en sån där... eh.. komplex internet relation ;P vi har aldrig ringt varann över vanlig telefon, även om jag har hans nummer.
Men han har tydligt visat att han har varit på msn, med att ändra sitt nick och grejer ;
Quote from Funbeat user on 5 October 2008, 18:09Jag har pratat med honom.
Nu vet jag iaf, vad allt var om. Och nu behövde han tänka, var han vill gå ifrån här, men att det just nu lutar åt att det slutar här, men han ville tänka igenom det ordentligt först.
Jag har pratat med honom.
Nu vet jag iaf, vad allt var om. Och nu behövde han tänka, var han vill gå ifrån här, men att det just nu lutar åt att det slutar här, men han ville tänka igenom det ordentligt först.
Quote from Funbeat user on 5 October 2008, 18:30Misstänkte att det var så, det verkade ju ha varit lite cool ett tag nu. Visst känns det bättre, även om det troligen är helt piss-surt just nu. Att veta är bättre.
BRA JOBBAT!!
Misstänkte att det var så, det verkade ju ha varit lite cool ett tag nu. Visst känns det bättre, även om det troligen är helt piss-surt just nu. Att veta är bättre.
BRA JOBBAT!!
Quote from Funbeat user on 5 October 2008, 19:12Det värsta för mig är alltid att inte veta 😛 Jag är lite så där, att jag tror på Total Ärlighet, och har ett litet kontroll behov så där. Har jag inte koll på situationen så får jag lät panik/ångest 😛 En av anledningarna till att jag inte kan jobba just
Det värsta för mig är alltid att inte veta 😛 Jag är lite så där, att jag tror på Total Ärlighet, och har ett litet kontroll behov så där. Har jag inte koll på situationen så får jag lät panik/ångest 😛 En av anledningarna till att jag inte kan jobba just
Quote from Funbeat user on 5 October 2008, 20:53Tisdags? Men det är ju inte ens en vecka sedan...? Och ni har inte pratat i telefon tidigare. Har ni setts irl alls? (Eftersom du skriver att ni har en internetrelation). Han har väl gått upp i jobb/polare/träning/någon hobby/livet i allmänhet bara. Sådär
Tisdags? Men det är ju inte ens en vecka sedan...? Och ni har inte pratat i telefon tidigare. Har ni setts irl alls? (Eftersom du skriver att ni har en internetrelation). Han har väl gått upp i jobb/polare/träning/någon hobby/livet i allmänhet bara. Sådär
Quote from Funbeat user on 5 October 2008, 21:33Vi har inte pratat i telefon, för vi har pratat över Ventrilo istället, och han bor inte i Sverige, så det sparar ganska mycket pengar.
Vi har inte träffats ännu, men det är planerat att ske inom en månad, om det inte tar stopp nu.
Och jag har väl inte la
Vi har inte pratat i telefon, för vi har pratat över Ventrilo istället, och han bor inte i Sverige, så det sparar ganska mycket pengar.
Vi har inte träffats ännu, men det är planerat att ske inom en månad, om det inte tar stopp nu.
Och jag har väl inte la
Quote from Funbeat user on 10 October 2008, 11:47Det blir det gamla vanliga när jag har barnen.
Mysfredag som hemma hos oss betyder att jag köper hem lite serranoskinka, salami och lite andra grejer som både jag och barnen gillar. Ostarna brukar jag få behålla för mig själv, men resten gillar de!
Sen
Det blir det gamla vanliga när jag har barnen.
Mysfredag som hemma hos oss betyder att jag köper hem lite serranoskinka, salami och lite andra grejer som både jag och barnen gillar. Ostarna brukar jag få behålla för mig själv, men resten gillar de!
Sen