Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 15:34Jag ska ut på en joggtruddelutt med två kollegor.Efter ska vi ta ett par öl och sen ut och käka lite.
Jag ska ut på en joggtruddelutt med två kollegor.Efter ska vi ta ett par öl och sen ut och käka lite.
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 16:38Jogga en sväng och sen laga en god middag och softa framför TV:n...
med ensam makt över fjärrkontrollen, såna kvällar är också bra ibland!
Jogga en sväng och sen laga en god middag och softa framför TV:n...
med ensam makt över fjärrkontrollen, såna kvällar är också bra ibland!
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 18:41Skulle ha simmat, men blev för lat. Klippte gräset istället och åt goda bruschetta medd ett glas vitt.
Skulle ha simmat, men blev för lat. Klippte gräset istället och åt goda bruschetta medd ett glas vitt.
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 18:59Jag har sprungit en runda, ätit middag här hemma och om några timmar ska jag iväg och jobba natt......
Imorgon, lördag, blir det däremot fest!!!
Jag har sprungit en runda, ätit middag här hemma och om några timmar ska jag iväg och jobba natt......
Imorgon, lördag, blir det däremot fest!!!
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 20:09Jag gjorde bassäng träning, och simmade i morse! yey me 🙂
Men ikväll? Motionscykeln och jag är lite kompisar igen 🙂
Sitter och... jag vet inte... mår dåligt över.. "Han den där" ... God I hate this 😛
Jag gjorde bassäng träning, och simmade i morse! yey me 🙂
Men ikväll? Motionscykeln och jag är lite kompisar igen 🙂
Sitter och... jag vet inte... mår dåligt över.. "Han den där" ... God I hate this 😛
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 20:18Slösurfar och smågläpper på datorn, väntar på att Family Guy ska börja på TeVe 🙂 Sen ska det ju jobbas imorn så givetvis blir det tidigt i kojj och upp före tuppen i mornbitti.
Men det får bli ett träningspass imornkväll (t+)
Slösurfar och smågläpper på datorn, väntar på att Family Guy ska börja på TeVe 🙂 Sen ska det ju jobbas imorn så givetvis blir det tidigt i kojj och upp före tuppen i mornbitti.
Men det får bli ett träningspass imornkväll (t+)
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 20:24Här är en till utan stora planer för kvällen. Slappar framför TV:n och så lite slösurfande mellan varven. Jag har varit ledig från jobbet idag, och dessutom sovit middag en timme på eftermiddagen, så jag borde inte vara så här seg... Har redan hunnit med
Här är en till utan stora planer för kvällen. Slappar framför TV:n och så lite slösurfande mellan varven. Jag har varit ledig från jobbet idag, och dessutom sovit middag en timme på eftermiddagen, så jag borde inte vara så här seg... Har redan hunnit med
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 20:32Alltså - jag vill fortfarande veta om Kristoffer och Jeanette gjorde det förra fredagen.
Alltså - jag vill fortfarande veta om Kristoffer och Jeanette gjorde det förra fredagen.
Quote from Funbeat user on 3 October 2008, 20:37Who cares? 😛
Who cares? 😛
Quote from Lotta Lindström on 3 October 2008, 21:36Kyckling till middag och sen grönsaker och dip ihop med "Svärdet i stenen" på video. Och ja, jag är själv... 🙂
Kyckling till middag och sen grönsaker och dip ihop med "Svärdet i stenen" på video. Och ja, jag är själv... 🙂