Quote from Funbeat user on 30 October 2009, 15:57A min dejt kommer snart.
Och sen ska vi på Hallowenparty.
jag som dödens ängel, han som döden 🙂
A min dejt kommer snart.
Och sen ska vi på Hallowenparty.
jag som dödens ängel, han som döden 🙂
Quote from Funbeat user on 30 October 2009, 16:06Vem har snackat om pippande nu då? Jag skrev piMpande... Mats raggar klätterkompisar åt mig ju.
Vem har snackat om pippande nu då? Jag skrev piMpande... Mats raggar klätterkompisar åt mig ju.
Quote from Rasmus Olsson on 30 October 2009, 16:09Förlåt HSS 11, men nu stod 5:an där, han står ju ändå på ett annat spår. Men vi ska ta ut dig imorrn, blir du glad då?
Förlåt HSS 11, men nu stod 5:an där, han står ju ändå på ett annat spår. Men vi ska ta ut dig imorrn, blir du glad då?
Quote from Funbeat user on 30 October 2009, 16:17ja va skoj 😀 kommer din trevliga son också? han verkar ju lite kär i mig, eftersom han pussade mig på lagerboxen i somras (L) *gardinerna fladdrar av vällust*
ja va skoj 😀 kommer din trevliga son också? han verkar ju lite kär i mig, eftersom han pussade mig på lagerboxen i somras (L) *gardinerna fladdrar av vällust*
Quote from Funbeat user on 30 October 2009, 16:18Spåris: Vad är dealen med dig och femman? Har ni haft en romans en gång i tiden som inte slutade lyckligt? 😉
Spåris: Vad är dealen med dig och femman? Har ni haft en romans en gång i tiden som inte slutade lyckligt? 😉
Quote from Funbeat user on 30 October 2009, 16:44Hej!
Ja..hm..vad gör man som tränande singel på en fredag kväll?
Vart på gymmet & sen ätit sushi *smaskens!* & köpt en massa nötter med choklad överdrag från nöt-shopen! 😛
Skulle ju vara myycket trevligare med nån att ta ett glas vin med & se nån bra fil
Hej!
Ja..hm..vad gör man som tränande singel på en fredag kväll?
Vart på gymmet & sen ätit sushi *smaskens!* & köpt en massa nötter med choklad överdrag från nöt-shopen! 😛
Skulle ju vara myycket trevligare med nån att ta ett glas vin med & se nån bra fil
Quote from Funbeat user on 30 October 2009, 16:48Åh, nötter och choklad är också smaskens... (H:)
Men hoppas du får en fin kväll ändå, även om du låter aningen bitter 😉
Åh, nötter och choklad är också smaskens... (H:)
Men hoppas du får en fin kväll ändå, även om du låter aningen bitter 😉
Quote from Funbeat user on 30 October 2009, 16:51Nja, bitter var nog en överdrift nu när jag tänker efter... Fast ändå liiiite... Men skitsamma! 🙂
Nja, bitter var nog en överdrift nu när jag tänker efter... Fast ändå liiiite... Men skitsamma! 🙂
Quote from Funbeat user on 30 October 2009, 17:29mats, jag vill helst inte prata om den den där uppblåsta typen som tror han är nåt för han är från liiiiiiiidingö :@
mats, jag vill helst inte prata om den den där uppblåsta typen som tror han är nåt för han är från liiiiiiiidingö :@
Quote from Funbeat user on 30 October 2009, 17:48Nämen spåris...nu ska vi inte vara sura! Sudda sudda sudda sudda bort din sura min! Munnen (?) den ska skratta o va glá, munnen den ska sjunga tralalalaaa... *äckligt hurtfrisk*
Nämen spåris...nu ska vi inte vara sura! Sudda sudda sudda sudda bort din sura min! Munnen (?) den ska skratta o va glá, munnen den ska sjunga tralalalaaa... *äckligt hurtfrisk*