Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

A min dejt kommer snart.
Och sen ska vi på Hallowenparty.
jag som dödens ängel, han som döden 🙂

Vem har snackat om pippande nu då? Jag skrev piMpande... Mats raggar klätterkompisar åt mig ju.

Förlåt HSS 11, men nu stod 5:an där, han står ju ändå på ett annat spår. Men vi ska ta ut dig imorrn, blir du glad då?

ja va skoj 😀 kommer din trevliga son också? han verkar ju lite kär i mig, eftersom han pussade mig på lagerboxen i somras (L) *gardinerna fladdrar av vällust*

Spåris: Vad är dealen med dig och femman? Har ni haft en romans en gång i tiden som inte slutade lyckligt? 😉

Hej!
Ja..hm..vad gör man som tränande singel på en fredag kväll?
Vart på gymmet & sen ätit sushi *smaskens!* & köpt en massa nötter med choklad överdrag från nöt-shopen! 😛
Skulle ju vara myycket trevligare med nån att ta ett glas vin med & se nån bra fil

Åh, nötter och choklad är också smaskens... (H:)

Men hoppas du får en fin kväll ändå, även om du låter aningen bitter 😉

Nja, bitter var nog en överdrift nu när jag tänker efter... Fast ändå liiiite... Men skitsamma! 🙂

mats, jag vill helst inte prata om den den där uppblåsta typen som tror han är nåt för han är från liiiiiiiidingö :@

Nämen spåris...nu ska vi inte vara sura! Sudda sudda sudda sudda bort din sura min! Munnen (?) den ska skratta o va glá, munnen den ska sjunga tralalalaaa... *äckligt hurtfrisk*