Quote from Funbeat user on 31 October 2009, 01:08Väntar på att klockan skall bli läggdags, eg att jag blir tillräckligt trött.
Väntar på att klockan skall bli läggdags, eg att jag blir tillräckligt trött.
Quote from Rasmus Olsson on 31 October 2009, 07:43Jenny, det är det som är charmen med mig.
Jenny, det är det som är charmen med mig.
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 17:33Härlgt med ännu en fredag! Håller på att förbereda kvälens höstmiddag.
Härlgt med ännu en fredag! Håller på att förbereda kvälens höstmiddag.
Quote from Daniel von Schantz on 6 November 2009, 17:48Fredag är helt klart bästa dagen på hela veckan....tycker jag 🙂
Jag ska gå ut och äta burgare med sonen och sedan ska jag kanske gå och hyra en film eller så blir det en TV-kväll.....om det finns ngt att se.
Fredag är helt klart bästa dagen på hela veckan....tycker jag 🙂
Jag ska gå ut och äta burgare med sonen och sedan ska jag kanske gå och hyra en film eller så blir det en TV-kväll.....om det finns ngt att se.
Quote from Rasmus Olsson on 6 November 2009, 18:34Trasselsuddet, var ska du?
Trasselsuddet, var ska du?
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 18:39skön löprunda, nu lite mat och ett glas rött sedan dags för "Skavlan"
= en lugn fredagkväll 🙂
skön löprunda, nu lite mat och ett glas rött sedan dags för "Skavlan"
= en lugn fredagkväll 🙂
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 18:59Ont i magen, åt för mycket... 🙁
Ont i magen, åt för mycket... 🙁
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 19:16Skulle du bra vilja veta va, Bruse? 😉 Nu sitter jag på tåget i alla fall... En TIMME försenat!!! :@ Snart sätter jag mig i bistron och knäpper upp en öl... (#)
Skulle du bra vilja veta va, Bruse? 😉 Nu sitter jag på tåget i alla fall... En TIMME försenat!!! :@ Snart sätter jag mig i bistron och knäpper upp en öl... (#)
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 19:39Ut på stan och äta tt och återhämta mina stackars ben... Ska bli nice. 🙂
Ut på stan och äta tt och återhämta mina stackars ben... Ska bli nice. 🙂
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 19:43Men Anders, du visar väl inte bröstet som på bilden,? Du vet det kan vara lite farligt om jag säger så.. (H)
Men Anders, du visar väl inte bröstet som på bilden,? Du vet det kan vara lite farligt om jag säger så.. (H)