Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 19:45...han kan ju bli förkyld... *flinar* Meeen det var inte det du tänkte på va?
...han kan ju bli förkyld... *flinar* Meeen det var inte det du tänkte på va?
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 19:47Magnus - Det är klart att det var så jag menade, vad tror du om mig egentligen?:@
Magnus - Det är klart att det var så jag menade, vad tror du om mig egentligen?:@
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 19:52*tittar granskande på* Jo, hon ser ut att klara av det. 😉
Att det kanske såg lite lockande ut. typ
*tittar granskande på* Jo, hon ser ut att klara av det. 😉
Att det kanske såg lite lockande ut. typ
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 19:54Alltså, småfnissa åt era roliga kommentarer hemma går bra. Fnissa åt era roliga kommentarer på jobbet funkar men det är gränsfall... Men fnissa åt era kommentarer när jag sitter på tåget funkar inte, alla tittar ju! Så skriv inte nåt nu som jag riskerar a
Alltså, småfnissa åt era roliga kommentarer hemma går bra. Fnissa åt era roliga kommentarer på jobbet funkar men det är gränsfall... Men fnissa åt era kommentarer när jag sitter på tåget funkar inte, alla tittar ju! Så skriv inte nåt nu som jag riskerar a
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 20:03Ah Jenny, då får jag ju bara lust att ta upp dig i famnen och hålla om dig och rädda dig från den stora hemska världen...
Yvonne, i vilket läge ska jag inte sitta så menar du? Och i vilket läge SKA jag sitta så? 😉
Ah Jenny, då får jag ju bara lust att ta upp dig i famnen och hålla om dig och rädda dig från den stora hemska världen...
Yvonne, i vilket läge ska jag inte sitta så menar du? Och i vilket läge SKA jag sitta så? 😉
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 20:05Jag ska prata med A på msn snart och även i telefon.
Sen ska jag äta potatisgratäng, pannbiff och bara ha en bra fredag.
Jag ska prata med A på msn snart och även i telefon.
Sen ska jag äta potatisgratäng, pannbiff och bara ha en bra fredag.
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 20:18Lite olika orsaker men känner du dig lite som att alla tittar på just dig???
BILD:http://bolstablog.files.wordpress.com/2009/04/meg-ryan-orgasm-deli-when-harry-met-sally.jpg?w=185&h=300
Det kan ju vara känsligt.
BILD:http://bolstablog.files.wordpres
Lite olika orsaker men känner du dig lite som att alla tittar på just dig???
Det kan ju vara känsligt.
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 20:20Håkan o Magnus - Nu tycker jag att ni mobbar mig faktiskt. Jag DREGLAR inte alls...
Vill bara att Anders skall ha det friskt o tt utan en massa Svin som springer efter honom, MAN måste vara försiktig i dessa tider.
Trasdockan - Jag tycker att du verkar l
Håkan o Magnus - Nu tycker jag att ni mobbar mig faktiskt. Jag DREGLAR inte alls...
Vill bara att Anders skall ha det friskt o tt utan en massa Svin som springer efter honom, MAN måste vara försiktig i dessa tider.
Trasdockan - Jag tycker att du verkar l
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 20:41Yvonne,
inte mobbas heller, förlåt.kramas?
(L)apantrasdockanJenny,
förlåt, inte meningen att vara FÖR nyfiken.kramas?
(L)
Yvonne,
inte mobbas heller, förlåt.
kramas?
(L)
apantrasdockanJenny,
förlåt, inte meningen att vara FÖR nyfiken.
kramas?
(L)
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 20:45Shit... Jag har skitfina abs... Känner jag nu när jag skrattar och tar mig på magen samtidigt... Synd att de inte syns så mycket... 😉
*desperat försök att byta samtalsämne*
*sneglar på killen som glor på mig och försöker se bitsk ut*
- "WOOOF!"
(nä,
Shit... Jag har skitfina abs... Känner jag nu när jag skrattar och tar mig på magen samtidigt... Synd att de inte syns så mycket... 😉
*desperat försök att byta samtalsämne*
*sneglar på killen som glor på mig och försöker se bitsk ut*
- "WOOOF!"
(nä,