Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag har fått hem barnen och väntar lite på att de ska ut och köra "bus eller dis"
Så spännande blir det för mig idag, men jag är glad att jag har fått hem barnen!

Och ja, jag är med i singelgruppen igen och sållar rejält.... 🙂

Sållar? Sållar vaddå?

tack sofie att du muntrar upp mig, men jag har ingen mun att le med (H) men jag kan plinga lite med min plingelinga? 🙂 eller vifta lite med bygellinan 😉

Shit Peter? Har du så många erbjudanden här i singelgruppen att du tvingas sålla?!?

Edit: På en fredagkväll gör den här sing..lan (?) så lite som möjligt. Jag har haft en mentalt mycket jobbig vecka. Slocknar förmodligen på soffan före 21... (#)

Om jag var tvungen att sålla bland tjejer så hade jag haft ännu jobbigare än vad jag har nu! 🙂 Nu är det bara lite snabbt "markera som läst" på diverse diskussioner. Känns skönt att vara med lite i alla fall!

Nu har jag precis kommit hem efter att ha

Ikväll var päronen över på en java. Första spontana tanken när morsan frågade om jag skulle vara hemma var "vad fan ska dom hit och göra", men det var rätt ok ändå med lite kaffebesök. 🙂

Ett glas vin, lite d choklad, en bra film.

Däremot kunde det var lite mer trängsel i soffan 🙂

Vilken överraskning att två personer fyller år samtidigt, och helt oberoende av varandra kommer med tårta. Och båda är princesstårta. Mitt i i allt har vi en glassbox med glass som vi inte kan sälja om sex månader för att den gammal då och en hel läskyl a

Du är helt obegriplig Bruse!... 😉

en energirik middag bestående av chips och vingummi. laddar för cx-tävling i morn.