Quote from Rasmus Olsson on 6 November 2009, 20:47Yvonne, din tidsuppfattning är spännande. Är det mitt i natten klockan 20 för dig?
Yvonne, din tidsuppfattning är spännande. Är det mitt i natten klockan 20 för dig?
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 21:16plats, duuuuktig trasdocka, lugn & fin. Vacker tass!?
😀
tänk vad förvånad killen bredvid hade blivit om du faktiskt voffat på han *hahahaha*
plats, duuuuktig trasdocka, lugn & fin. Vacker tass!?
😀
tänk vad förvånad killen bredvid hade blivit om du faktiskt voffat på han *hahahaha*
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 21:19Haha, Bruse jag tänkte samma sak. Mornen har ju precis tagit slut
Haha, Bruse jag tänkte samma sak. Mornen har ju precis tagit slut
Quote from Rasmus Olsson on 6 November 2009, 21:21Trasslet sitter å fyllnar till på tåget. Hoppas hon klättrar duktigt med en viss Funbeatare! Jag håller tummarna att de säkrar varan fint och att BMW:n går bra.
Trasslet sitter å fyllnar till på tåget. Hoppas hon klättrar duktigt med en viss Funbeatare! Jag håller tummarna att de säkrar varan fint och att BMW:n går bra.
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 21:26Va? Ska jag? *ser oförstående ut*
Jamen OKEJ DÅ! Jag ska ju det... Avundsjuk? ;P
Va? Ska jag? *ser oförstående ut*
Jamen OKEJ DÅ! Jag ska ju det... Avundsjuk? ;P
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 21:30sitter och tittar på Skavlan nu och ... jäääklar vad Sissel Kjyrkebö är vacker! Det visste jag sedan tidigare men så ser man henne igen. Mums.
sitter och tittar på Skavlan nu och ... jäääklar vad Sissel Kjyrkebö är vacker! Det visste jag sedan tidigare men så ser man henne igen. Mums.
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 21:31Dricker vitt!
Jenny: Ja, det ska du... Har du klättrat förut förresten? Det är SKITKUL bara så du vet 😉
Dricker vitt!
Jenny: Ja, det ska du... Har du klättrat förut förresten? Det är SKITKUL bara så du vet 😉
Quote from Rasmus Olsson on 6 November 2009, 21:31Inte ett dugg, jag har det bra här under min korkek.
Inte ett dugg, jag har det bra här under min korkek.
Quote from Rasmus Olsson on 6 November 2009, 21:31Tycker du det är skitkul har du aldrig cyklat.
Tycker du det är skitkul har du aldrig cyklat.
Quote from Funbeat user on 6 November 2009, 21:37Sofie: PAY ATTENTION!... Jösses... Jag har ju klättrat säkert minst... TRE gånger hittills... Så jaaaa... Jag har klättrat förut! Tror du jag är nån jävla rookie eller? 😉
Sofie: PAY ATTENTION!... Jösses... Jag har ju klättrat säkert minst... TRE gånger hittills... Så jaaaa... Jag har klättrat förut! Tror du jag är nån jävla rookie eller? 😉