Quote from Fredric Lagerström on 20 November 2009, 21:12Det kanske var idag som du länkade till Livet är en fest kom jag på Magnus.
Det spelar iofs ingen roll...
Det kanske var idag som du länkade till Livet är en fest kom jag på Magnus.
Det spelar iofs ingen roll...
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 21:13Det är ju sjuuuukt tt! Vilket år som helst ska jag ge mig på att göra mina egen chips till också... 😀
Det är ju sjuuuukt tt! Vilket år som helst ska jag ge mig på att göra mina egen chips till också... 😀
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 21:17Det var som f-n, finns det som lättöl? Där ser man. Fish-n-chips är inte heller dumt. Här hemma har det varit fiskpinnar idag.
Känns som det är steget kort hela vägen på nåt sätt, men av nån anledning vägrar plutten att käka annat än vissa saker hemma.
Det var som f-n, finns det som lättöl? Där ser man. Fish-n-chips är inte heller dumt. Här hemma har det varit fiskpinnar idag.
Känns som det är steget kort hela vägen på nåt sätt, men av nån anledning vägrar plutten att käka annat än vissa saker hemma.
Quote from Fredric Lagerström on 20 November 2009, 21:17Här sitter jag helt själv fast i proggträsket 🙂
Här sitter jag helt själv fast i proggträsket 🙂
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 21:24Varning! Fullkomligt ointressant inlägg följer: 😉
Jag sitter för övrigt i soffan i mina idag uthämtade prAna Nemesis Knickers. I (L) them! 😀
Varning! Fullkomligt ointressant inlägg följer: 😉
Jag sitter för övrigt i soffan i mina idag uthämtade prAna Nemesis Knickers. I (L) them! 😀
Quote from Fredric Lagerström on 20 November 2009, 21:26*markerar föregående inlägg som ointressant* 😉
*markerar föregående inlägg som ointressant* 😉
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 21:27*skrattar* f-n vad ni är nördiga...
*skrattar* f-n vad ni är nördiga...
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 21:27Själv sitter jag och funderar på om jag har gjort nåt dumt... (#)
Själv sitter jag och funderar på om jag har gjort nåt dumt... (#)
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 21:27Det var därför jag varnade... 😉
Det var därför jag varnade... 😉
Quote from Fredric Lagerström on 20 November 2009, 21:28Nä de har du väl inte Magnus. Tänker du på bilden? Den var gööörbra!!!
Nä de har du väl inte Magnus. Tänker du på bilden? Den var gööörbra!!!