Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 20:43Nattat och klart - egen tid. *öppnar en folköl och bootar spotify*
Nattat och klart - egen tid. *öppnar en folköl och bootar spotify*
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 20:43Tack... *host host* *het om kinderna*
Tack... *host host* *het om kinderna*
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 20:45Skålar för egen tid *höjer glaset mot*
edit: Nu blandade du ihop mig med de katolska prästerna som figurerat i tidningarna... *fyar*
Skålar för egen tid *höjer glaset mot*
edit: Nu blandade du ihop mig med de katolska prästerna som figurerat i tidningarna... *fyar*
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 20:46Tränat.
Nu Morden i Midsomer och öl
Tränat.
Nu Morden i Midsomer och öl
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 20:47Skål! *försöker få upp armen över huvudet trots träningsvärken*
Skål! *försöker få upp armen över huvudet trots träningsvärken*
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 20:49Sitter i soffan, kollar på doobidoo och käkar chokladbollar.. (eller, inte så mycket chokladbollar som chokladdeg, eftersom jag inte orkade rulla bollar)
Life is great! 😀
Sitter i soffan, kollar på doobidoo och käkar chokladbollar.. (eller, inte så mycket chokladbollar som chokladdeg, eftersom jag inte orkade rulla bollar)
Life is great! 😀
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 20:50Skål!
😀
Skål!
😀
Quote from Fredric Lagerström on 20 November 2009, 20:51Ha ha Linda! Äter du rätt ur bunken? 😉
Ha ha Linda! Äter du rätt ur bunken? 😉
Quote from Fredric Lagerström on 20 November 2009, 20:52Skål Viveka! 🙂
Skål Viveka! 🙂
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 20:53Ja.. Med gaffel.. 😀
Sånt får man göra när man är sjuk.. 😀
Ja.. Med gaffel.. 😀
Sånt får man göra när man är sjuk.. 😀