Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 18:30*asg* ....
Fast ärligt nu: gjorde det det eller?
*asg* ....
Fast ärligt nu: gjorde det det eller?
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 18:31Hahaha! Härligt Håkan! :D(t+)
Hahaha! Härligt Håkan! :D(t+)
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 18:41ppptthhrrppp
jag går och dricker öl i stället med
😉
ppptthhrrppp
jag går och dricker öl i stället med
😉
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 18:47NU FÅR JAG GÅ HEM!!!! (H:) *slår klackarna i taket* YOHOOOOO!!!! 😀
NU FÅR JAG GÅ HEM!!!! (H:) *slår klackarna i taket* YOHOOOOO!!!! 😀
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 18:49Grattis hjärtat! :D(t+)
Grattis hjärtat! :D(t+)
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 18:51Som en viss _unge_ uttryckt sig när jag tydligen upplevdes som gammalmodig.
-" Du vet att du är en generation närmare dinosaurierna än mig va?"
(#) Vad skall man göra... Dom är underbara OCH oberäknerliga...
Som en viss _unge_ uttryckt sig när jag tydligen upplevdes som gammalmodig.
-" Du vet att du är en generation närmare dinosaurierna än mig va?"
(#) Vad skall man göra... Dom är underbara OCH oberäknerliga...
Quote from Åsa Tysklind on 20 November 2009, 19:06En morrn här ringde en granne på dörren och undrade om jag kune hjälpa han med bilen ( den startade inte ) klart man gör det.
I dag kom det några öl som tack.
Det är trevligt när det kommer så oväntat. Klart man hjälper folk om dom frågar.
Men tt var det.
En morrn här ringde en granne på dörren och undrade om jag kune hjälpa han med bilen ( den startade inte ) klart man gör det.
I dag kom det några öl som tack.
Det är trevligt när det kommer så oväntat. Klart man hjälper folk om dom frågar.
Men tt var det.
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 19:08Ölgivande grannar är den bästa sorten! 🙂
Ölgivande grannar är den bästa sorten! 🙂
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 19:55Hallå, det är fredag. Vad gör ni? Om jag inte varit inne och kollat en fredagskväll så brukar det finnas en miljard olästa inlägg. Idag verkar det mer vara lördag här inne...
Hallå, det är fredag. Vad gör ni? Om jag inte varit inne och kollat en fredagskväll så brukar det finnas en miljard olästa inlägg. Idag verkar det mer vara lördag här inne...
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 19:57Jag gör det jag alltid gör på fredagar - dricker rödtjut och surfar fb, fb, klättersidor och fotosidor... Och lyssnar på musik så klart! Just nu det här underbara albumet: http://open.spotify.com/album/4SdwO9s9Y7ToMpfO6lamOs 😀
Jag gör det jag alltid gör på fredagar - dricker rödtjut och surfar fb, fb, klättersidor och fotosidor... Och lyssnar på musik så klart! Just nu det här underbara albumet: http://open.spotify.com/album/4SdwO9s9Y7ToMpfO6lamOs 😀