Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

Jag vet inte vad jag ska göra ikväll. Förskräckligt opeppad att göra nånting alls, men jag kommer väl hamna på gymmet igen. Så sjukt ofel det hade känts att ta ett glas rött och laga lite mat INTE ensam istället för det vanliga tradiga ensamhushållandet.

Ja, visst vore det trevligt att dela vinet med nån. Men vi får nöja oss med att skåla via datorn...

Det är väl bara att dimpa in. ...men jag har ju redan en tjej att sa med i soffan jue... (H:)

Tror det skulle bli lite tokigt med mig inklämd i mitten... 😉

(#) Jag delar inte, so she can have you, but only this once.

Har släpat hem trettio flyttkartonger och dottern på pirra respektive barnvagn. Är som många andra storstadsbor billös.. Fick ytterligare ett halvdussin kartonger av en dam på vägen som höll på att stoppa in dem i sitt grovsoprum. Tar det som ett tt omen.

här blir det lung kväll.
ljusen brinner och är trevligt och groggen ska snart hälls upp.
Laga nåt tt blir det också.

Tyvärr siter man ensam...

Just nu överväger jag att hälla upp ett glas rött för att kick-starta fredagen innan jag börjar laga mat... 🙂

Hahaha, förhoppningsvis kommer hon vara en del av mitt liv så länge jag lever. 😉

Bild:http://photos-e.ak.fbcdn.net/photos-ak-snc1/v2128/19/20/1410016141/n1410016141_224228_430.jpg

Ja, det hoppas jag verkligen! En sån sötnos! (H:)

haha, söööt, schysst glugg hon hade 😀

EDIT: appropå "så länge jag lever" så har ju barn lite...hmmm..."intressant" tidsperspektiv. Min söta underbara guddotter frågade mig hur gammal jag var och när jag svarade 36 la hon huvudet på sned och tänkte iiii