Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 19:59Kollar på Saltkråkan med min egen Skrållan. Börjar snart bli dags att runda av kvällen och natta.
Kollar på Saltkråkan med min egen Skrållan. Börjar snart bli dags att runda av kvällen och natta.
Quote from Daniel von Schantz on 20 November 2009, 20:04Jag njuter av fredagen och myser i soffan med täda ljus, ostbågar och Morden I midsommer 🙂
Jag njuter av fredagen och myser i soffan med täda ljus, ostbågar och Morden I midsommer 🙂
Quote from Daniel von Schantz on 20 November 2009, 20:05Magnus...vilken sötnos.....hon ser rejält busig ut (H:)
Magnus...vilken sötnos.....hon ser rejält busig ut (H:)
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 20:12Sitter halvdöd i soffan, om jag orkar ska jag hämta en liten virre och sen satsar jag nog på att somna tidigt här i soffan ikväll, börjar bli gammal och trött på fredagskvällarna när sömnen sviker under vardagsnätterna. Lite extra körigt på jobbet nu ocks
Sitter halvdöd i soffan, om jag orkar ska jag hämta en liten virre och sen satsar jag nog på att somna tidigt här i soffan ikväll, börjar bli gammal och trött på fredagskvällarna när sömnen sviker under vardagsnätterna. Lite extra körigt på jobbet nu ocks
Quote from Rasmus Olsson on 20 November 2009, 20:16ett glas absinth
ett glas absinth
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 20:17Ella den förtrollade... Ger mig lust att dricka. Hårt. 😉
Ella den förtrollade... Ger mig lust att dricka. Hårt. 😉
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 20:28Busig, jo, prova varg i fårakläder... Hon kommer att äta pojkarna till frukost när det blir dags för den dieten.. (till pappas förtvivlan... ;))
Bild:http://photos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc3/hs075.snc3/14253_1275322449063_1410016141_787239_7752901_n.
Busig, jo, prova varg i fårakläder... Hon kommer att äta pojkarna till frukost när det blir dags för den dieten.. (till pappas förtvivlan... ;))
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 20:29Mmm... Man undrar vart hon fått det ifrån? 😉
Mmm... Man undrar vart hon fått det ifrån? 😉
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 20:33*host*
Jag äter varken pojkar eller män till frukost...
*ryser och försöker tänka på underbara diff-ekvationer eller annat kul...*editerade ett allvarligt syftningsfel...
*host*
Jag äter varken pojkar eller män till frukost...
*ryser och försöker tänka på underbara diff-ekvationer eller annat kul...*
editerade ett allvarligt syftningsfel...
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 20:40*asg*
Nu blev det lite fel igen... 😀
Här! *räcker över en trasa att torka upp den utsprutade ölen med*
*asg*
Nu blev det lite fel igen... 😀
Här! *räcker över en trasa att torka upp den utsprutade ölen med*