Quote from Fredric Lagerström on 20 November 2009, 20:56Nu är jag lite i fel tråd men... Magnus tog upp spåret i går.
Inledningen på den här låter är som ett löppass tycker jag.
Torsten Näslund i sitt esse!http://open.spotify.com/track/3mnXBUbf8SbtGg3RDeRsNI
Nu är jag lite i fel tråd men... Magnus tog upp spåret i går.
Inledningen på den här låter är som ett löppass tycker jag.
Torsten Näslund i sitt esse!
Quote from Daniel von Schantz on 20 November 2009, 20:57Skål!
Tog ett litet glas vitt så jag också kunde få säga skål 🙂
Underbar bild på er Magnus....låter som en härlig unge (t+)
Skål!
Tog ett litet glas vitt så jag också kunde få säga skål 🙂
Underbar bild på er Magnus....låter som en härlig unge (t+)
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 20:57Linda: Finns det nåt annat sätt att göra det på alltså? :D(t+)
Linda: Finns det nåt annat sätt att göra det på alltså? :D(t+)
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 20:57Ja, Skål på er! (H)
Ja, Skål på er! (H)
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 20:58Magnus, din dotter är ju far sin upp i dagen. Gulligt par;)
Magnus, din dotter är ju far sin upp i dagen. Gulligt par;)
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 21:00Mats, det kanske finns andra sätt, men inget som är lika bra.. 😉
Skål på er alla! (Skålar med min skål chokladdeg).. 😀
Mats, det kanske finns andra sätt, men inget som är lika bra.. 😉
Skål på er alla! (Skålar med min skål chokladdeg).. 😀
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 21:02*knäcker upp en Boddingtons till den hemlagade fish and chipsen* Skål kamrater! 😀
*knäcker upp en Boddingtons till den hemlagade fish and chipsen* Skål kamrater! 😀
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 21:04Ah, Boddington är inte fel. *tycker plötsligt att den sura Mariestadfollan käns lite trist*
Ah, Boddington är inte fel. *tycker plötsligt att den sura Mariestadfollan käns lite trist*
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 21:06Fredrik: jag dricker lättöl, så en Mariestad är väl bättre? 😉
Fredrik: jag dricker lättöl, så en Mariestad är väl bättre? 😉
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 21:11Åhh, fish & chips med coleslaw. Nu vet jag vad jag skall laga på måndag. (H:)
Åhh, fish & chips med coleslaw. Nu vet jag vad jag skall laga på måndag. (H:)