Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 15:41men elvis, om du står på främre plattform, kommer ditt långa fina hår fladdra sådär sexigt shamporeklamförföriskt i vinden (H:) om de e nån kvinnlig kondis med, kommer hon att klippa fel på biljetterna av upphetsning *skojsamt*
men elvis, om du står på främre plattform, kommer ditt långa fina hår fladdra sådär sexigt shamporeklamförföriskt i vinden (H:) om de e nån kvinnlig kondis med, kommer hon att klippa fel på biljetterna av upphetsning *skojsamt*
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 15:55Jaha och klippa mig i handen, eller?
:@
Jaha och klippa mig i handen, eller?
:@
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 16:03elvis! du får väl för sjuttingen hålla händerna i styr å inte tafsa på småflickorna som du brukar göra annars! *spänner lyktorna hårt i dig*
elvis! du får väl för sjuttingen hålla händerna i styr å inte tafsa på småflickorna som du brukar göra annars! *spänner lyktorna hårt i dig*
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 18:10Nej Elvis, jag tänker inte falla för dig (H:)
Nej Elvis, jag tänker inte falla för dig (H:)
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 19:13Johanna, menar du att vi redan passerat den fasen? (H:) (H:)
Dags för ledklättring, eller...
Johanna, menar du att vi redan passerat den fasen? (H:) (H:)
Dags för ledklättring, eller...
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 19:28Elvis, du får mig att sväva 😀
Ledklättring it is!
Elvis, du får mig att sväva 😀
Ledklättring it is!
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 14:54Denna va det länge sedan...
http://open.spotify.com/track/0GRv4FpNefyBJ07zNDqh0L
http://www.youtube.com/watch?v=9S_rlCH4Nrg
Denna va det länge sedan...
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 15:09*asg*
*asg*
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 16:22Så var det fredag igen:-) Lämnade arbetet tidigt idag och har just tagit mig ett löparpass hem. Så var det avklarat!
Så var det fredag igen:-) Lämnade arbetet tidigt idag och har just tagit mig ett löparpass hem. Så var det avklarat!
Quote from Funbeat user on 20 November 2009, 16:30Fredagsmyser. (H:)
Har fullt med levande ljus tända i lgh som enda ljuskälla. (L)
(Nästan, i köket får en bänkspot vara tänd så länge jag är där och lagar mat)
Fredagsmyser. (H:)
Har fullt med levande ljus tända i lgh som enda ljuskälla. (L)
(Nästan, i köket får en bänkspot vara tänd så länge jag är där och lagar mat)