Quote from Funbeat user on 13 November 2009, 23:53Har hållt ett spinningpass efter jobbet. Tyckte benen kändes skumma, och började fundera på om det kanske inte var så bra att vila en vecka trots allt. Kändes helskumt, normalt så brukar mjölksyran komma smygande, så där lite grann så att man sakta känner
Har hållt ett spinningpass efter jobbet. Tyckte benen kändes skumma, och började fundera på om det kanske inte var så bra att vila en vecka trots allt. Kändes helskumt, normalt så brukar mjölksyran komma smygande, så där lite grann så att man sakta känner
Quote from Funbeat user on 14 November 2009, 17:07Men Bruse, var din whisky slut igen?
Inte min...BILD:http://i598.photobucket.com/albums/tt65/johannalundeberg/DSC04079.jpg
Men Bruse, var din whisky slut igen?
Inte min...
BILD:http://i598.photobucket.com/albums/tt65/johannalundeberg/DSC04079.jpg
Quote from Funbeat user on 14 November 2009, 17:07Dubbelt inlägg, så jag tar bort det så ni inte tror att jag har tullat så mycket på flaskan att jag ser dubbelt.
Dubbelt inlägg, så jag tar bort det så ni inte tror att jag har tullat så mycket på flaskan att jag ser dubbelt.
Quote from Fredric Lagerström on 14 November 2009, 17:26Beklagar. Vad dog han av? 😉
Beklagar. Vad dog han av? 😉
Quote from Funbeat user on 14 November 2009, 17:29Syrebrist antar jag eftersom den inte luftats på tolv år 🙂
Syrebrist antar jag eftersom den inte luftats på tolv år 🙂
Quote from Fredric Lagerström on 14 November 2009, 17:39Jasså du 🙂
Jo den ser fin ut.
Jasså du 🙂
Jo den ser fin ut.
Quote from Funbeat user on 14 November 2009, 17:43Det där är inte whisky.. whisky kommer från Islay och smakar tjära. 😀
Det där är inte whisky.. whisky kommer från Islay och smakar tjära. 😀
Quote from Funbeat user on 14 November 2009, 17:45Jag vet Kalle, men jag har druckit upp min Laphroaigh så det blir irländskt ett tag nu och det är inte heller så pjåkigt.
Jag vet Kalle, men jag har druckit upp min Laphroaigh så det blir irländskt ett tag nu och det är inte heller så pjåkigt.
Quote from Funbeat user on 14 November 2009, 18:20aah! Laphroaigh *drägglar*
Hur ska jag nu klara mig ikväll.. och jag som bara har fulwhisky hemma tror jag.
aah! Laphroaigh *drägglar*
Hur ska jag nu klara mig ikväll.. och jag som bara har fulwhisky hemma tror jag.
Quote from Rasmus Olsson on 14 November 2009, 18:21Jag vet nån som aldrig mer får hjälp med att fixa punka eller annat cykelmek.
Jag vet nån som aldrig mer får hjälp med att fixa punka eller annat cykelmek.