Forum

Forum Navigation
You need to log in to create posts and topics.

T-röd fungerar även som kylning, samt införskaffa en borr för rostfritt mtrl. det borde fungera.

Nu är det 8 mm hål! Men tror ni jag fått rätt broms?! Bromsbeläggen når inte ned till fälgen, så nu bromsar jag däcket. Hurra för kompetenta säljare.

Jag sa och pekade på min cykel "en ny frambroms som passar den". Jag har alltså fått köpa en ny borr för

hmmm... Bruse ... hur mycket har du snackat med Mr. Grants...?

Har fått hem barnen så nu är jag glad! Tittar lite på Idol och gör ingetting utan vi bara är och har det bra!

Lite tråkigt dock att min tanke om att sonen (5 år) och jag skulle klättrat imorrn. Men där gick jag bet... Nån med grönt kort som kan hjälpa t

Bruse: Nää, stackars! 🙁 sånt är så jävla irriterande... Eller irriterande beskriver bara en bråkdel av hur sånt kan kännas. Ta lite whiskey och dränk dina sorger! Jag dricker ett glas vitt, samma som förra fredagen... tt!

Whiskyn slut, ta med syrran drickat å maten å ko hit å förlyckliga mig.

Du får komma hit istället (H)

Vad man gör en fredagskväll?
Hmm?

Jo, jag laddar allt mod jag kan uppbringa för att "våga" köra mtb´n i geggan i morn, regnar som sjutton i Göteborg just nu. Har jag nämnt att jag vurpat som en tok på alla dessa hala granrötter?? *Hjälp*

Mod samlas b

Det är fanimej bara att säga grattis Nina! (t+)
Det kommer att gå bra imorn med!

Denna singeln skall alldeles strax dra till krogen efter att ha fräschat upp mig en aning. Att lukta kök och stekos är inte så hett.

Ha det tt folk!