Quote from Funbeat user on 14 November 2009, 18:22Hallå, det är LÖRDAG idag 😉
Hallå, det är LÖRDAG idag 😉
Quote from Rasmus Olsson on 14 November 2009, 18:24Kan folk skriva i d morn-tråden på kvällen, kan vi väl skriva i fredagstråden en lördag? Ska vi vara konsekvent okonsekventa, ska vi vara det ordentligt. Inte hålla på å halvfjösa sädär fjollit.
Kan folk skriva i d morn-tråden på kvällen, kan vi väl skriva i fredagstråden en lördag? Ska vi vara konsekvent okonsekventa, ska vi vara det ordentligt. Inte hålla på å halvfjösa sädär fjollit.
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 12:27Det är väl inte mig du menar, Bruse?
Jag har ju en massa wirre kvar i flaskan för alla eventualiteter.
Det är väl inte mig du menar, Bruse?
Jag har ju en massa wirre kvar i flaskan för alla eventualiteter.
Quote from Rasmus Olsson on 15 November 2009, 13:46Vad hjälper en flaska virre mot punka?
Vad hjälper en flaska virre mot punka?
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 13:47Muta till räddaren i nöden?
Muta till räddaren i nöden?
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 14:59Flaska wirre för laga en punka?
Vart finns kölappen? 😉
Har byggt om kök åt folk för mindre...
Flaska wirre för laga en punka?
Vart finns kölappen? 😉
Har byggt om kök åt folk för mindre...
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 15:03Elvis, du behöver ingen kölapp, du får ta gräddfilen. Här finns jättemycket som måste fixas (H:)
Elvis, du behöver ingen kölapp, du får ta gräddfilen. Här finns jättemycket som måste fixas (H:)
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 15:12Det är bara att skriva en lista Johanna.
Kanske kan kvitta mot lite fallövningar? (H:)
Det är bara att skriva en lista Johanna.
Kanske kan kvitta mot lite fallövningar? (H:)
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 15:38för en flaska gammal motorolja får ni åka gratis med mig! då skulle ja bli väldans gladast *flört flört*
för en flaska gammal motorolja får ni åka gratis med mig! då skulle ja bli väldans gladast *flört flört*
Quote from Funbeat user on 15 November 2009, 15:40Tack men nej tack.:-)
Tack men nej tack.:-)