Quote from Funbeat user on 18 October 2008, 00:13Berit och jag har ju diskuterat ett knytkalas hemma hos mig.
Alla tar med sig något gott att äta så får vi ihop en riktigt schysst måltid.Nu har vi matchat våra kalendrar och vi kör den 26/10 i Viksjö.
Max 8 personer. Pm:a mig om ni är intresserade.
V
Berit och jag har ju diskuterat ett knytkalas hemma hos mig.
Alla tar med sig något gott att äta så får vi ihop en riktigt schysst måltid.
Nu har vi matchat våra kalendrar och vi kör den 26/10 i Viksjö.
Max 8 personer. Pm:a mig om ni är intresserade.
V
Quote from Fredrik Olsson on 18 October 2008, 02:41Så, nu är man hemma. Goooo o glad är man också 😀
Lyckades få med mig ett nummer hem i alla fall 🙂
Nu ska jag äta ingefärspäron och vaniljvisp 😀
Så, nu är man hemma. Goooo o glad är man också 😀
Lyckades få med mig ett nummer hem i alla fall 🙂
Nu ska jag äta ingefärspäron och vaniljvisp 😀
Quote from Rasmus Olsson on 18 October 2008, 06:36Vad gör du för snuskigt med det numret då?
Vad gör du för snuskigt med det numret då?
Quote from Fredrik Olsson on 18 October 2008, 10:08Det nummret ska jag ringa senare idag 😉
Det nummret ska jag ringa senare idag 😉
Quote from Funbeat user on 18 October 2008, 12:58God morgon!
Jag är upptagen den helgen! Men ni får ha så trevligt
Dags att promenera voffen
God morgon!
Jag är upptagen den helgen! Men ni får ha så trevligt
Dags att promenera voffen
Quote from Funbeat user on 18 October 2008, 21:15Ikväll lyssnar jag på Eric Clapton.. Just nu Leyla!
Ikväll lyssnar jag på Eric Clapton.. Just nu Leyla!
Quote from Funbeat user on 18 October 2008, 21:18Nu är det iofs lördag, men jag kände ändå att jag ville berätta om min OHYGGLIGT intressanta kväll... 😉
Jag har sorterat, och håller väl delvis fortfarande på att sortera, kläder!
Rensat ut kanske 20-30 gamla skjortor, tröjor och byxor från tiden när j
Nu är det iofs lördag, men jag kände ändå att jag ville berätta om min OHYGGLIGT intressanta kväll... 😉
Jag har sorterat, och håller väl delvis fortfarande på att sortera, kläder!
Rensat ut kanske 20-30 gamla skjortor, tröjor och byxor från tiden när j
Quote from Funbeat user on 18 October 2008, 22:32Rasmus:
Jag har gjort samma sak. Garderoben var full av gamla kläder, fick inte plats något längre.
Höjdar lördagkväll.. Ville inte göra nåt speciellt, förkylning som precis gått över. Stannar hellre hemma och kan cykla imorgon.
Rasmus:
Jag har gjort samma sak. Garderoben var full av gamla kläder, fick inte plats något längre.
Höjdar lördagkväll.. Ville inte göra nåt speciellt, förkylning som precis gått över. Stannar hellre hemma och kan cykla imorgon.
Quote from Funbeat user on 24 October 2008, 08:17Fredag idag!!!
Hur ser det ut för kvällen?
Jag har övervägt en flaska vin eller så, inte helt övertygad ännu, eller 2 öl? Sparar kanske pengarna också, får se hur mycket tid jag har i eftermiddag.
Men annars blir det en ganska lugn kväll, med lite spelnör
Fredag idag!!!
Hur ser det ut för kvällen?
Jag har övervägt en flaska vin eller så, inte helt övertygad ännu, eller 2 öl? Sparar kanske pengarna också, får se hur mycket tid jag har i eftermiddag.
Men annars blir det en ganska lugn kväll, med lite spelnör
Quote from Funbeat user on 24 October 2008, 09:02Då jag har barnen denna vecka så blir det fredagsmys och jag antar att jag är tvungen att kolla på Idol tillsammans med barnen. Men det ska väl gå det med! 🙂
Då jag har barnen denna vecka så blir det fredagsmys och jag antar att jag är tvungen att kolla på Idol tillsammans med barnen. Men det ska väl gå det med! 🙂