Quote from Funbeat user on 24 October 2008, 12:49Woho! Idag blir det entrecote, och öl! Efter en välförtjänt tupplur och lite träning förståss 🙂
Woho! Idag blir det entrecote, och öl! Efter en välförtjänt tupplur och lite träning förståss 🙂
Quote from Funbeat user on 24 October 2008, 13:13Idag blir det mycket sova jag jobbade kvällskift i går och skulle normlt slutat 23,00 men kom inte från jobbet förän 04,00 så det lär bli tidigt i säng(#)
Idag blir det mycket sova jag jobbade kvällskift i går och skulle normlt slutat 23,00 men kom inte från jobbet förän 04,00 så det lär bli tidigt i säng(#)
Quote from Funbeat user on 24 October 2008, 13:24Inga jätteplaner här heller! Är ledig från jobbet idag, så det är lugnt och skönt från morgon till kväll för en gångs skull. Har köpt nya skor idag, så det är väl inte helt omöjligt att det blir en liten joggingrunda så småningom. 🙂
Inga jätteplaner här heller! Är ledig från jobbet idag, så det är lugnt och skönt från morgon till kväll för en gångs skull. Har köpt nya skor idag, så det är väl inte helt omöjligt att det blir en liten joggingrunda så småningom. 🙂
Quote from Funbeat user on 24 October 2008, 15:23Åker hem till en kompis för lite träning i kväll. Sover över där och imorgon är det fest!!
Åker hem till en kompis för lite träning i kväll. Sover över där och imorgon är det fest!!
Quote from Funbeat user on 24 October 2008, 15:30Ryggskott. Lagom kul...
Ryggskott. Lagom kul...
Quote from Lotta Lindström on 24 October 2008, 15:42Sex-and-the-City-kväll med film, plockmat och mysiga vänner 🙂
Sex-and-the-City-kväll med film, plockmat och mysiga vänner 🙂
Quote from Funbeat user on 24 October 2008, 18:07Har fått tilbaka min dator efter två veckors väntan, kortis alá proppskåps-smäll orskade visst rep.jobb... Tycker inte man sitter framför den så mkt men det märks när man blir utan burken att man är liiiiite beroende 🙂
Så här på Fredagen har jag väntat
Har fått tilbaka min dator efter två veckors väntan, kortis alá proppskåps-smäll orskade visst rep.jobb... Tycker inte man sitter framför den så mkt men det märks när man blir utan burken att man är liiiiite beroende 🙂
Så här på Fredagen har jag väntat
Quote from Jan Lundquist on 24 October 2008, 18:46Soloqvist i kväll och känner mig lite ensam så det blir lite yoga först och sedan lite räkor och oliver. Kan man skölja ner det med ett glas rött? Det vita var visst slut..
Soloqvist i kväll och känner mig lite ensam så det blir lite yoga först och sedan lite räkor och oliver. Kan man skölja ner det med ett glas rött? Det vita var visst slut..
Quote from Rasmus Olsson on 24 October 2008, 18:53Ska på bio... 😉
Ska på bio... 😉
Quote from Åsa Tysklind on 24 October 2008, 19:18Ja fredag...
Sitter ensam eller ligger i soffan och tar igen mig.
Tyvärr inget roligt inplanerat
Funder vad man ska göra i helgen.
(H)
Ja fredag...
Sitter ensam eller ligger i soffan och tar igen mig.
Tyvärr inget roligt inplanerat
Funder vad man ska göra i helgen.
(H)