Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 19:591. Lär pappa sms:a
2. Äter vindruvor och tittar på Vem vet mest och Postkodmiljonären
3. Upptäcker att jag plötsligt fått en massa kanaler på min tv (vars kom de ifrån och när kommer räkningen?)
4. Funderar på vilken kanal jag ska titta på resten av kväll
1. Lär pappa sms:a
2. Äter vindruvor och tittar på Vem vet mest och Postkodmiljonären
3. Upptäcker att jag plötsligt fått en massa kanaler på min tv (vars kom de ifrån och när kommer räkningen?)
4. Funderar på vilken kanal jag ska titta på resten av kväll
Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 20:03Peter, är det en dejt?
Peter, är det en dejt?
Quote from Rasmus Olsson on 31 October 2008, 20:04Kolhydratladdar med vitt vin inför morgondagens cykeltur.
Kolhydratladdar med vitt vin inför morgondagens cykeltur.
Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 20:10Proteinladdar med lite älgentrecote inför morgondagens cykeltur.
Proteinladdar med lite älgentrecote inför morgondagens cykeltur.
Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 20:14Slappar och slöar mestadels. Barnen ska i säng inom en timme, och sen blir det antagligen ett bad och en bok för min del. Och så lite choklad eller godis förståss! Jag har inte sett skymten av ett enda utklätt barn här idag, så det borde finnas en del god
Slappar och slöar mestadels. Barnen ska i säng inom en timme, och sen blir det antagligen ett bad och en bok för min del. Och så lite choklad eller godis förståss! Jag har inte sett skymten av ett enda utklätt barn här idag, så det borde finnas en del god
Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 20:17Idag dricks det Te och slösurfas. Känner mig extremt uttråkad och är sugen på en vinare.
Idag dricks det Te och slösurfas. Känner mig extremt uttråkad och är sugen på en vinare.
Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 20:17Är det inte Helloween nästa helg? Det kan väl inte vara samtidigt med Allahelgona.... är det så att de krockar? Hörrni, vi kan inte ha det så här!
Är det inte Helloween nästa helg? Det kan väl inte vara samtidigt med Allahelgona.... är det så att de krockar? Hörrni, vi kan inte ha det så här!
Quote from Rasmus Olsson on 31 October 2008, 20:20Vin finns det gott om här!
Vin finns det gott om här!
Quote from ellen olsson on 31 October 2008, 20:21Jag har väl ca 170 flaskor. Det är ganska lagom.
Jag har väl ca 170 flaskor. Det är ganska lagom.
Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 20:21170 flarror? Ojsan det var inte dåligt.. Vahettere..
170 flarror? Ojsan det var inte dåligt.. Vahettere..