Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 20:22Det där med Halloween beror nog på vem man frågar... 🙂 I USA är det alltid 31:a oktober - oavsett veckodag och annat tjafs! Men, som du säger, så är det ju lite illa när det krockar med Alla Helgona. Fast å andra sidan är det lite mysko att vi importerar
Det där med Halloween beror nog på vem man frågar... 🙂 I USA är det alltid 31:a oktober - oavsett veckodag och annat tjafs! Men, som du säger, så är det ju lite illa när det krockar med Alla Helgona. Fast å andra sidan är det lite mysko att vi importerar
Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 20:26Otroligt! Inflationen slår även till mot våra partyhelger, 2 blev 1, snopet.
Jag tycker jag ser pumpor överallt, men det kanske beror på att jag bor i en kulturberikad stad. Prova med att odla egna till nästa år, det är ju enkelt och kul för barnen.
Otroligt! Inflationen slår även till mot våra partyhelger, 2 blev 1, snopet.
Jag tycker jag ser pumpor överallt, men det kanske beror på att jag bor i en kulturberikad stad. Prova med att odla egna till nästa år, det är ju enkelt och kul för barnen.
Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 20:30Du är nog den första jag hört som kallat Alla Helgona-helgen för partyhelg... 🙂
Du är nog den första jag hört som kallat Alla Helgona-helgen för partyhelg... 🙂
Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 20:30Döö-kul ju!!
Döö-kul ju!!
Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 20:32Okej, poäng till Micke! 🙂
Okej, poäng till Micke! 🙂
Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 21:04Slöar och njuter av det fakum att jag är ledig imorn, va visst nått med Alla helgon jag missat men det nämndes på jobbet idag att det var ledig lördag för vårat skift. Tur va väl det för annars hade man ju dragit iväg imorn och varit så gott som själv på
Slöar och njuter av det fakum att jag är ledig imorn, va visst nått med Alla helgon jag missat men det nämndes på jobbet idag att det var ledig lördag för vårat skift. Tur va väl det för annars hade man ju dragit iväg imorn och varit så gott som själv på
Quote from Fredrik Olsson on 31 October 2008, 21:04Här jobbas det på att lämna singellivet 😀 och detta trevliga forum 🙁
I morgon ska jag på min 3:e dejt med samma kvinna 😀Nananananaaa nannanananaaaaa "trallar o sjunger" (H:)
Här jobbas det på att lämna singellivet 😀 och detta trevliga forum 🙁
I morgon ska jag på min 3:e dejt med samma kvinna 😀
Nananananaaa nannanananaaaaa "trallar o sjunger" (H:)
Quote from Funbeat user on 31 October 2008, 21:13Fasen! Trodde ju jag skulle få komma ut på galej i kväll. Det var tenta i dag, och vi var ett gäng som skulle hitta på nåt efter tentan. Jo, lite blev det. Biljard ett par timmar, men sen spreds vi för vinden, och jag åkte snopen hem till min lya igen. Me
Fasen! Trodde ju jag skulle få komma ut på galej i kväll. Det var tenta i dag, och vi var ett gäng som skulle hitta på nåt efter tentan. Jo, lite blev det. Biljard ett par timmar, men sen spreds vi för vinden, och jag åkte snopen hem till min lya igen. Me
Quote from Fredric Lagerström on 31 October 2008, 21:40Jag har just famlat i mörkret med en mp3 som dog. Men jag var vampyr på jobbet
idag! Store succe! Bildbevis finns på DHL,s hemsida. Såg även utklädda barn nu när jag var ute. Har lite godis om de skulle titta förbi. Ja kom här barn så får ni godis av far
Jag har just famlat i mörkret med en mp3 som dog. Men jag var vampyr på jobbet
idag! Store succe! Bildbevis finns på DHL,s hemsida. Såg även utklädda barn nu när jag var ute. Har lite godis om de skulle titta förbi. Ja kom här barn så får ni godis av far
Quote from Funbeat user on 1 November 2008, 09:45Ikväll blir det utgång med exet. Vet inte om det är varken smart eller genomtänkt, men med lite tur blir vi distraherade av underhållningen. (#)
Ikväll blir det utgång med exet. Vet inte om det är varken smart eller genomtänkt, men med lite tur blir vi distraherade av underhållningen. (#)